Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 11.5.
Svatava
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Planeta, její duše a Galaktická federace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 16.4.2023 (12:21:36)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.4.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Co jsem v tomto zažila, tak když jsem hledala informace, v podstatě mi pomohlo málo zdrojů.

Ale nějakou osu to má, něco reálného v tom všem je. Jenže ta reálná osa nějakých událostí, které se odehrávají právě přes ta kultická centra, mocenská centra - kde jedno je i v naší národní kotlině "Bohemie", dále přes mimozemské inteligence - je toho fůra.

I tady mi někdo pod díla spamuje s nějakým kontaktem na Ilumináty - vždyť je to tak jednoduché, upsat se.

Je skutečně náročné prosadit ven nějakou pravdu a to hlavně proto, že o ni není zájem.
Ve všem je spousta falše, cukru, pseudohumanismu, nebo rádoby akčnosti, přiznám se, že jsem z toho všeho extrémně znechucená a v poslední době nic nesleduju, nikomu nevěřím.

Je to ztráta času.

Kdyby mluvili skutečně jen lidi, co jsou v kontaktu s mimozemšťany, jakože je i vidí na nebi, bylo by všeho nepoměrně méně, ale ta informace by dávala smysl.

Tady musí být postup následující - zlegitimizovat mimosmyslové vnímání, dokázat jeho věrohodnost. Na toto byl nejvíce zaměřený projekt GF na podzim 2021, který oznámil Chvátal a ten je zdá se v dané věci nejlépe informován, nebo je nejblíže pravdě, jak to tak vnímám. No ale ten projekt byl velice aktivně zneškodněn českou alternativou.

Tak je to se vším.
A tyto manipulace nikdo nevidí, nikoho to nepálí, nerozrušuje, koneckonců na tomto webu je to vidět černé na bílém, že NWO nikoho nepobuřuje a nikdo proti němu nezasáhne.

Vládne apatie, ustájenost, prostě v populaci není zdravý zájem, není tam jiskra, která by vyhledávala pravdu, měla zájem o mimozemské věci, je to mrtvá hmota. Falešná alternativa tento stav velice zdatně udržuje.

Protože ty debilní mrtvé blafy nikoho nevzrušují. A neláká to lidi, neiniciuje to nic.

Ale to je jedno s druhým - tato falešná alternativa by nemohla být, kdyby lidi měli zájem a o věci se starali. Ale to se neděje.
Prostě je to dnes utopie, ten kontakt s GF.

Je potřeba vyřešit lidstvo.
Protože logika věcí je taková: GF vyhrála a zabila nácky a další verbež, která nachystala pro lidstvo obludnou popravdu ducha a chtěla zotročit planetu a lidstvo kompletně. Na zemi si toho ale nikdo nevšiml a už tomu zpětně neuvěří.
V pozemských povrchových podmínkách jednoznačně ovládá veškerou informovanost NWO a nemá zájem pustit lidstvo a GF k sobě. Ale ani lidstvo nechce poznat GF, prostě je to nezajímá. Jsou plně pohlceni konzumem, nebo naopak tolik trpí, že na vyšší rozměry nemají energii. Většina lidstva je zdegenerovaná a nezabírá na spirituální podněty a pokud je mimozemská otázka pro ně jakkoliv reálná, nepředstavují si žádná dobrá božstva, ale zlá monstra, nebo cokoliv nelidského. Případně očekávají náboženské představení.
Nikdo z nich si nespojuje mimozemšťany s planetou, když už mimozemšťani, tak hlavně vztah k technice.

To je většina. Malé procento nějakých aktivně zajímajících se je tak plně pohlceno škodlivou produkcí NWO ve veřejném prostoru, že pravda zaniká a už se ztratila šance, že se jakkoliv zachrání.
Na pořadu dne je duchovní rozpad společnosti, dezintegrace a pád.

Protitlaky jsou příliš silné a není jakkoliv rozumné snažit se změnit degenerativní masu, která je mrtvá a nereaguje jakkoliv použitelným způsobem.

Takže se dá čekat ledacos, další z možností, jak může lidstvo pojít, vedle záblesku, potopy, přírodních katastrof obecně, na naásledky očkování a změn magnetického pole, přepětí mikrovlnných technologií atd., atd., je třeba vznik nemocí rezistentních vůči běžným antibiotikům atd. Prostě .... cestička se vždycky najde a za sto let tu může být krásný klid a harmonie.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter