Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 12.5.
Pankrác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Planeta, její duše a Galaktická federace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 16.4.2023 (12:21:36)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.4.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Všechno to, co popisuju jsou optimistické vize toho, jak se svět může vyvíjet, jak to mám i od GF, co se případně bude dít. Vše má za konečný cíl obrozenou planetu a spirituálně vyléčené lidstvo, kde je zachováno základní vědění.

To "vědění" spočívá hlavně ve spirituálních pravdách a poznání.
Přičemž, tento bod vývoje tohoto našeho druhu, je z mého pohledu naprosto stěžejní a fatální.
Pokud se podaří zjistit pravdu, spirituální reality, rozšířit chápání a vědomí a vrátit a ukotvit se na cestě vývoje "podle Boha", tedy podle duchovně prosperujícího a přirozenou evoluci podporujícího vývoje, pak je vyhráno.

No, jenže ono to moc nevypadá.
To je na tom to děsivé.

Naopak to vypadá přesně tak, že společnost se definitivně duchovně zhroutí a vyhraje nacismus.

Není jasné spirituální vědomí a poznání. Z mého pohledu nám můžou takové spirituální vědění ozřejmit mimozemské civlizace GF, protože máme jejich DNA a oni jsou naši opatrovníci, v tom smyslu, že hlídají tu linii "božského vývoje". Ale toto lidstvo není schopné se s nimi bavit a vydalo se cestou falešného technokratického, bezvěreckého, od Stvořitele odchýleného vývoje.
V žádném případě bych se nechtěla do takové společnosti rodit. To musí být tupá bolestivá věc, ještě horší než to, co teď žiju.
I v této společnosti je vyšší duch zakázán a vše "za oponou", za fyzickými smysly, je prudce pronásledováno a jsou házeny klacky pod nohy ve velkém, hlavně aby se to nepodařilo, dokázat, že na těch realitách něco je.

Je to nesnesitelné, dusivé a příšerné a všichni neustále dělají vše pro to, aby se na tom nic nezměnilo.
Neexistuje žádné jasné a potvrzené spirituální poznání.

Všechno jsou to jenom ujeté víry - křesťanství, islám, z mého pohledu blafy a nechápu, jak tomu někdo může věřit. Ono taky nejde o víru a spirit, ale o společenský řád, který naplňuje už jen islám. Křesťanství už nedělá společenský řád, zbyly jenom ty příšerný blafy.
Exaktně nepotvrzené.
Takže ty milardy věřících si myslí, že žijí jeden život a po nich může být klidně potopa, protože oni půjdou do nebe, nebo do ráje ... to proto, že plnili náboženské úkony a o společnost a její vývoj a budoucnost se nestarali, protože nevěřili, že se jich to doopravdy týká.

Východní lidi věří v reinkarnaci, ale nemyslím si, že to má na jejich zodpovědnost vůči budoucnosti nějaký zásadní vliv. Když už tomu věří, mají tendence uchovávat standard společnosti a určité její kvality, kolikrát i v tom negativním smyslu.
A proti brutálním metodám nacistů, komunistů, NWO obecně, nadnárodního trhačskému globalismu jsou bezmocní.

Materialističtí ateisté žijí podle svých zásad, mnoho ze spektra etiky a duchovnosti a spirituálních přesahů prostě ignorují a natírají na černo a označují jako patologii a jako nemožnou, exaktně nedokázanou věc.
V budoucnost sebe na této planetě v jiném těle nevěří, proto nemají k budoucnosti také žádný reálný vztah.

Výsledkem je, že drtivá většina lidstva žije a uvažuje stylem "po nás potopa".
A o exaktní spirituální poznání jeví zájem jen minimum lidí.

Ani ty tetky, co se transformují, ani třeba ten Zelenka, ty to taky nepálí.
Má Zelenka dokázaný ty přisedlíky? To, že něco slyší a prožívá, to můžu říct taky, kdybych měla méně sebereflexe a netoužila po pravdě, tak taky můžu takhle blafat? Kdo mi dokáže, že žádný přisedlíky vidím, nebo nevidím, slyším, nebo neslyším a že si bába nevsugerovala, že už je to dobrý?

Na tu údajnou transformaci je tuna napsaných keců, ale děje se něco reálně?

Ne.

Společnost duchovně stangnuje a je třeba si přiznat, že ze spirituality víme totální hovno, není poznání, nejsou důkazy, jsou akorát bizarní situace, kdy já vidím mimozemšťany na nebi, vidím to já a foťák, nikdo jinej a nikoho to nezajímá.
Bez foťáku už bych byla v hrobečku, ten jediný nelhal.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter