Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 11.5.
Svatava
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Planeta, její duše a Galaktická federace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 16.4.2023 (12:21:36)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.4.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


V něčem by to ale mělo být jiné. Protože obě ty Potopy mají přece jenom trochu jinou vizáž a události, které ji formovaly.

Co se týká Atlantidy, tak tam jsem vlastními zážitky viděla, že došlo k rozhodnutí zničit tu civilizaci, zevnitř té civilizace. Že bylo rozhodnuto ve smyslu : "když jsme tak strašní, raději ať nejsme", což je princip týkající se i dneška a pořád je v tom jeden a ten samý princip - infiltrace způsobená dekadentními, predátorskými otročími lidskými, nebo plazími rasami. Vždy záleží na vnitřní stabilitě lidské společnosti, která když je vykotlaná, rozhoduje princip autodestrukce, který je v nás, jako lidské rase založen, protože to je vyšší princip.

Lidská rasa je mocná, důstojná a vznešená. Ve zkažené formě je lepší, když není.

Proto došlo ve staré Atlantidě ke spuštění autodestrukčního systému a bůhví, co dalšího se dělo, asi nějaká válka, těžko říci, rozhodně používali zvukové zbraně a technologie - spustilo se velké kataklizma, které přišlo ve známost jako potopa světa.

Tehdy ovšem Galaktická federace neměla takové ponětí o vesmírném viru.
Ten se nikdy plně nevyjevil, něco se o tom vědělo a tušilo, že v planetě je něco hodně hodně divného a zlého a že to pořád dělá problémy - ale naplno se tahle hnusota vyblila a projevila až za starého Egypta, někde před 5 - 6 000 lety.

Od té doby se tak zhruba ví, o co jde.

Chcíplo to před dvěma tisíci lety, ale doteď to degeneruje vše v prostředí tohoto světa.

Planeta a GF jsou vůči tomu imunní, nepotřebují to.
Proto se jich držím. Když jsem s nimi, není vesmírný vir, když se jakkoliv napojuju na lidstvo, je vesmírný vir a problémy.

Hlavním nástrojem toho vesmírného viru je v současnosti degenerativní lidstvo. Jestli jsem jedna součástka vesmírného programu, který tu funguje - říkám - zničit. Pořád to dokolečka natahává problémy a zlo. Spouštím autodestruktivní systém, jak za staré Atlantidy. Než tahle banda prolhaných nácků, kde je těžké posuzovat, kdo je infiltrace a kdo je jen zmatený oploštěnec, což se mi řešit nechce, raději nic a ticho.

Asi k tomu dojde, já to tak vidím, všichni na které spoléhám, to tak vidí.

Prostě lidstvo je hnusný zkažený následek vesmírného viru, které když tu nebude, všem se úžasně uleví.

Zbude pětina, 20%, to je přece hezký, podle planety.

Trochu i pochybuju, že vzniklý člověk bude jakkoliv navazující na dobu, co se tu děje, ale třeba se pletu, třeba se k tomu vážně události nachýlí, že někdo pochopí, co je NWO a GF a že tu byli nějaký náckové atp.

Hned po potopě se uvidí :-D


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter