Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 12.5.
Pankrác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Planeta, její duše a Galaktická federace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 16.4.2023 (12:21:36)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.4.2023 >




Obroda planety a její uzdravení je nyní v podstatě jediný program, který pokračuje, protože je prvotní a zásadní.
Věc dopadla dobře, GF vyhrála válku nad planetou, do takové míry, že už jsem od válečných akcí a kontaktů s nepřáteli odstřižená, až do takové míry, "že mi nic není", což je v podstatě zázrak, protože to co se mi stalo 2019, jsem přežila díky svému přístupu a GF a protože jsem věděla, že psychiatrie je horší, než smrt a protože jsem naštěstí nebyla zapletená do nějakých sociálních vztahů s lidmi, nikdo mě tedy nezachraňoval, nepřesvědčoval, nevyčítal, nepomlouval, neurážel se a nedělal scény a tedy mi v kritických momentech války zbývalo dost energie, kterou mi nikdo nevytrhal, abych se mohla ubránit a stihla jsem i tak nějak ze zvyku chodit do práce a stíhat nutné, i když mi pracovní výkon spadl asi na polovinu.

Což je zázrak. Tento druh napadení není možné přežít, pokud se věci nezačnou lepšit. Což se mi podařilo, po čtvrt roce jsem našla napojení na Stvořitele, přes likvidační černou díru nekonečna a tehdy se začala situace obracet. S podporou GF a dalších sil, samozřejmě včetně planety, se dařilo nepřátele oslabovat, ničit, věci se začaly zlepšovat, energie byly lepší, přichází mnoho energie z vnějšího vesmíru, aby se uzdravila planeta, ta je stěžejní.

Je to zázrak a jde to - jde se dostat z takového druhu napadení. Otázka je, jestli tento druh napadení se vůbec bude kdy dít jindy, to je nejasné, já si myslím, že dimenzionální válka těch minulých let byla skutečně propojena se zázračným obdobím toho vzestupu, jak je to v Poselství Amenti.

I dnes, když se to mělo dít 2000 - 2022 a je rok 2023 tyto energie vnímám, skrze planetu a propojení, ale je pravda, že to už je něco jiného a je to nepoměrně slabší.
Je to sice stav příjemný a léčivý, nadějný atd., ale už to vůbec není to, co se dělo dříve - všechny ty vzruchy, zázraky, překlápění časoprostoru, úderné nekompromisní zásahy z vyššího spektra kosmu, ale i otevřené útoky temných, všechno to je pryč.

To já si nestěžuju - je to v podstatě šťastný konec, protože už dostat se z takových psychotických stavů je zázrak. Výhra je, že můžu žít dál, bez cejchu z psychiatrie, zničeného mozku a také bez zbytečných naivit o lidech + s tou zkušeností a vědomím, že jsem zažila nejpříšernější napadení, co si umím představit a s GF jsem to dokázala, přežít.
Vím, že jsem od dějů odřízlá i uměle.
GF to stíhá, nepotřebují mě nasazovat, komunikuju už jen s nimi, nikdo mě nenapadá, nepřátele neslyším.

Vše se zastabilizovalo na novém plánu, kde je stěžejní beze zbytku vyléčit planetu a ta se chce prostě vznést, obrodit se, změnit se v ráj, nebo takovou, jakou chce.
Prochází změnou a přežijí ti, které si ona vybere a které chce.
Taky nechce příliš lidí, vlastně nařizuje prudší depopulaci, než co by odvodila GF jako nutné. Zkrátka prochází nějakým procesem, kdy je na člověka kladen nárok, aby se úplně duchovně obrodil a stal se tak čistou a důstojnou bytostí jako je ona.

To znamená smrt pro většinu lidstva, což je asi zjevné.

Co se týká mimozemského kontaktu, tak tam je to zastavené, v plánu se nepokračuje, pouze jsou na nebi objekty Galaktické federace v éterických formách, co je hmotné, je většinou od NWO, vlastně všechno, GF nemá zapotřebí se ukazovat.
Holt, tato věc nedopadla, což kdybych věděla před lety, nezvládla bych dimenzionální válku, teď už si to ale přiznat umím - prostě ne, žádný mimozemský kontakt nebude, to dá rozum.

Lidi nejsou připravení a jsou zkažení a všechny snahy o informování veřejnosti selhaly, protože prostě o to není zájem.

Takže kdo je chce vidět, může je vidět, obecně si myslím, že v těch minulých letech, kdo měl být nakontaktován, byl, kdo má mít jakýkoli kontakt, má ho. Prostě je to pro pár lidí, zatím. Společnost to nezajímá. Což je věc, kterou jsem pochopila až nedávno a dost mě to zarazilo, protože pro mě je tento kontakt s GF zážitek a formativní životní moment.

Protože je to takto, tak to tu zhodnotila nějaká ta vyšší galaktická rada a řekli - ne, žádný kontakt a odlítli. Zkrátka se to odkládá.
Ono to ani jinak nejde. Takže tu zůstala ta standardní GF, jak se o nás stará celou tu dobu a nyní planeta prochází uzdravením, obrozením.

Teď se zkrátka bude dít nějakou dobu tato fáze - uzdravování planety a depopulace a ozdravování společnosti.

Až tu na této planetě bude člověk, který je v plně provázaném srdečním vztahem s planetou, váží si jí, rozumí, že je živá a vyšší druh entity, až pro něj čistota duše bude hodnota atd. ... tak tam někde bude i kontakt s GF.

Alespoň je útěšné, že by to tedy měl být člověk pokročilý, že by měl mít vědění o této době a měl by chápat kontext celé té změny.
Tak to říká GF i planeta, ta ale ne až tak samozřejmě :-)


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter