Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 30.4.
Blahoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Recenze, názory
 > Recenze, názory
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
POZOR KRITIKA!!! Andrea Svobodová Křešová na Příznaky tranformace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 30.1.2022 (12:18:01)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Aby mě tu pořád sraly nějaký nicoty od Andrejky.

Bože, to jsou takový kundy.
I kdybych neměla kontakt s GF, ale bylo to MK Ultra, tak tohle se prostě nedělá.
Takový tupá čubka, co si tu na mně něco vylejvá.
Prostě 4D posedlý idiotky.
Co jdou za všech okolností proti GF.


Kdo uvěřil Galaktické federaci světů podle Eleny Danaan, je tupé technicistní rasistické hovado, které nemá sebemenší ponětí o planetárním náhledu skutečné Galaktické federace, která má hlavní těžiště v euro-asijské, védské a arabské tradici.
Kdo uvěří, že jakákoliv vyšší inteligence z vesmíru si zvolí za svého hlavního koně USA, je nehumánní rasista a prozrazuje o sobě, že kromě toho, že etika mu nic neříká, tak je taky neskonale hloupý a nemá sebemenší hlubší vhled do politiky tohoto světa.

Kdo uvěřil Rouranovi, je prostě pokleslá narušená existence, může být oběť MK Ultra, může být silně submisivní vůči plazímu, agresorskému Dračímu elementu, k dekadenci, ....
prostě má vážný problém s duševním zdravím a je velice silně ovlivněn zlou okultní pokleslou špínou ze 4D.

Tímto varuji i proti Ismaeli Peresovi, který v současnosti prosazuje rasu Serafínů, která tu skutečně je, ale jedná se o zlou okultní šlechtu vyvinuté padlé rasy, která uvízla ve 4D.
Jsou agresivní a zlí a jsou spojenci nacistů, stejně jako Alfa Centauri atp.


Je mi jedno, jak tím rozčiluju pokleslé figurky.

Kdo jakkoliv věřil Křešové, nebo Rouranovi, stejně nemá IQ ani duchovní kapacity, aby pochopil moje texty, obrázky a projevy.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter