Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 10.5.
Blažena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Ke včerejšku
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 3.3.2023 (10:37:53)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.3.2023 > Astearra> 


Nevím, mě toto připadá hloupé.

Co je ale pozitivní, že se konečně vyřešilo podivné napětí a z mého pohledu zákeřná pasivní agresivita vůči mě, která se ve vašich diskuzích dlouhodobě objevovala a která mě opakovaně dováděla k chutím se vším praštit.

Do toho jsem se musela vyrovnávat s tou depopulací, což jsem dělala celý minulý rok, veřejně.

Navíc jsem zřejmě otevřela velký konflikt vlivem nedorozumění, kdy já sama jsem nikdy nechodila na žádné regrese, protože věřím, že ti může CIA nastřelit příběh, ani hromadné meditace, ani jógu, ani žádný osobnostní rozvoj a de facto k tomuto okruhu vesměs městských lidí, kteří se těmito osobnostními rozvoji zaobírají, chovám opovržení a odpor odjakživa.

A protože jste zřejmě tento typ lidí, logicky narostl konflikt.

K tomu se z mého pohledu váže naprosto vadně a chybně pojatá humanita, přehnaná pozitivita, přehnaná snaha zachraňovat vše ztracené a degenerativní na úkor zdravého.

Kupř. to ADHD - zřejmě nikdo, kdo nebyl učitelem, nepochopí. Psychiatrie jsou plné učitelů. Prostě je to něco strašného z mého pohledu. Myslím si, že klasický výživný kousek ADHD, což je kombinace této novodobé poruchy zničeného mozku a špatné povahy, má na svědomí tak 5 učitelů s definitivně zničeným duševním zdravím. A proto si kladu otázku, jestli je život toho dítěte tak cenný. Kor když jsem musela přijmout tu 2/3 depopulaci lidské rasy :-D
Na druhou stranu, ve své roční praxi ve školství jsem se setkala i s dětmi, které tu diagnozu papírově měly, ale člověk o nich nevěděl.
Podle mě je to o psychiatrických případech a pokusech s HAARP a přehnaně iniciativních rodičích, kteří chtějí pro své dítě co nejvíc ohledů a úlev a jsou ochotní ten papír i podplatit.

Nicméně, pro klid vašich duší, ve školství už nejsem a nikdy tam už nechci a racionálně chápu, že tam nemám co dělat, protože já a nacismus si nerozumíme.

Ohledně etiky a toho, jak se věci mají a co je správné a co ne, mám zkrátka již změněné postoje vlivem svého zážitku.
Myslím si, že kdybych měla typickou mentalitu duchovní kurzové paní z města, prostě mě nikdy GF neoslovila.

Prostě válka je válka.

No a já o tom dělám svědectví.
Dlouhodobě říkám dost hrozné věci.
Nejsem léčitelka, popisuji svůj zážitek, nemám za nikoho z vás sebemenší zodpovědnost.

Vy si to máte přečíst jako výpověď, ne jako svaté slovo.
Jakékoliv nároky na výchovu mé osoby odmítám ze strany kohokoliv z vás, natož od o 15 let mladšího štěněte, co ví o životě úplný hovno.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter