Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Český lev a změny světa
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - smazáno


 Kiki_ (Občasný) - 25.1.2023 > DELTA 2> 

Tak on třeba Hitler měl taky veeeelké plány s přestavbou Prahy, asi bych je měla někde vydolovat a porovnat, jestli čirou náhodou je postupně nerealizují lidé z jiných důvodů, věřím tomu že jo, ale nepátrala jsem po tom, jenom to cítím. Měl prostě zájem si tady udělat ta nastavení podle svého, proto se o Prahu vždy politicky přetahovalo.

Mě nejvíc nakrklo, jak jebali do Karlova mostu pod záminkou že byl poškozen povodněmi a potřebuje opravit. Kulový, kde byl poškozen? Leda houby, navíc jsem ty opravy viděla - zvenčí obměnili sem tam nějaký ten kámen, dovnitř lili nějaký smradlavý beton, otevírali to zevnitř, kolem pilířů a částí které jsou nejvíc vystavěny řece se nedělo nic tak zásadního. Ta jejich "oprava" sloužila něčemu úplně jinému.

A věřím tomu, že fáze odkupu nemovitostí pod rouškou "my vám ulehčíme od majetku" má taky svůj cíl si to tady přestavět podle svého. Jsou místa, která se mermomocí snaží dostat do rukou lidí, kteří je vědomky či nevědomky chtějí chránit. Nebudu víc rozepisovat veřejně, stejně by to bylo blbě pochopeno. ale pošlu s SZ dyštak tip, kam se můžeš zkusit jít projít a které je docela schované a unikátní.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Kiki_
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter