Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Český lev a změny světa
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - smazáno


 Kiki_ (Občasný) - 22.1.2023 > ma.ni.> 

Případu s tvým bráchou rozumím - protože je tady vážně málo rodilých pražáků, ve městě žijí jen naplaveniny z jiných měst či venkova, prakticky všichni které jsem znala z Brna a studovali v Brně, nyní pracují v Praze. Pražáci zase všeobecně většinou zdrhají do středočeského kraje aby byli v dojezdové vzdálenosti do práce, ale vědí, že se tam žít (pro ně) trvale nedá.
Ona Praha podle všeho měla být pouze městem, kde ale nebylo cílené aby bylo takto velké město. Měla nést jisté energetické prvky, důležité v krajině, asi nejlépe o tom hovoří Kryštof Koucký když popisuje pravou a levou mozkovou hemisféru a jak to pasuje na pražskou krajinu. Karel IV s tímhle uměl pracovat a chtěl z toho udělat něco víc, v dnešní době to bylo zneužito, místa na těch hemisférách přestavěna, energie přeroubována a protože Praha je takový krajinný vysílač sám o sobě, tak to bohužel obyvatelé skrze sebe promítají. A nejvýrazněji je to cítit zrovna na těch lidech co se sem podle rozkazu NWO přistěhovali. Pražáci oproti tomu když mohli, zvedli kotvy a frr pryč. Protože to už tady bylo pro ně neúnosný. Bohužel, jediné místo, které není evidentně ovlivněno takovým stylem je Vyšehrad, možná tak Divoká Šárka a nějaká další místa, kde se nestavělo v poslední době nic nového a kde tedy náckové neprovedli žádné změny. Taky proto citliví lidé jsou alergičtí na cokoliv, co se v Praze boří a na tom místě se staví nějaká skleněná krychle, a omluvný kecy že ta krychle bude jen "5 pater do výšky a nebude to rozhodně kazit panoráma města", to jim nebaštíme, prostě cítíme že je to špatně. Chtělo by to dalšího Karla IV, který by tomu rozuměl a dal město dohromady, developeři tu řádí jako černá ruka. Kdyby se tady tyhle místa vyčistily, to by se to dobře dejchalo i zbytku republiky, protože ten jde za tímhle povozem.
Ale to je jako s velkou pyramidou v Gíze - když byla postavena, byla to továrna na energii a lidé z ní měli energetický profit, pak se někdo postaral, aby byla vypnuta, pokud možno utlumena aby lidé byli ovlivnitelnější. Egypťané mají kliku, že s tou pyramidou se víc než jí vypnout udělat nedá - i tak tisíce let poté je stále prozářená a oni stále mají užitek ze zbytkové energie. Praha má tu smůlu, že to není tak staré město jako pyramidy, a tedy nestihla nakumulovat takové záření a navíc se dá zásahy do ní (architektonický i energetický) značně ovlivňovat obyvatelstvo i celkové energie, takže nejen vypnout ale zcela překroutit a to je už zajímavý profit pro NWO (proto sem taky tak ochotně sypou dotace na nové stavby). Že se o Prahu zajímali náckové prostě nebylo náhodou. U pyramidy to nešlo, tu by museli zbořit celou, ale kde bylo město Achetaton, tak to jo, to tehdy temný frakce rozebraly do základů, tam se s tím nesrali. Bylo pro ně nežádoucí aby vůbec takové místo existovalo a přetrvávalo.

Mimochodem, to rozdělování - rozděl a panuj, platí prostě ve více oblastech než jen ve volbách, přesně - města vesnice, Praha / Brno, bohatý / chudý / starý / mladý...tohle média jedou posledních 20 let a zažralo se to do podvědomí lidí a žije si to tam. Lidi si to ani neuvědomují a přesto to v sobě přijali jako vlastní názor. Nenadělá se nic, musí jim to z hlavy vyšumět, nebo musejí odejít.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Kiki_
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter