Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Český lev a změny světa
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - smazáno


ma.ni. (Občasný) - 22.1.2023 > VOLBY jako hra na pachatele, oběti a svobodná vůle (VOLBA) z energetického hlediska.

Pachatel vytvořil a realizuje (skrytý) ničivý plán.
A protože zná fungování Zákona nejvyšší spravedlnosti, učiní vše, aby jeho potrestání bylo nakonec co nejnižší… stačí mu k tomu souHLAS, nebo nesouHLAS objeti ve volbách.
(volby = jeho hřiště, jeho pravidla)

V obou případech se ve volbách stává pachatel vítězem, protože získal díky jejich svobodné vůli (VOLBĚ) vždy HLAS VŠECH. Jeho trest bude díky tomu nižší a nadále může realizovat svůj ničivý plán (svoji vlastní tvorbu).

Oběť která VOLILA, tímto aktem DALA zástupci pachatele svůj souHLAS s realizací ničivého plánu a stává se z ní spoluPACHATEL.. svůj potenciál vlastní tvorby (změna plánu) promarnila… ale protože neví co činí, její trest bude nižší.

Oběť která neVOLILA, tímto aktem neDALA zástupci pachatele svůj souHLAS s realizací ničivého plánu. Také se z ní stává spoluPACHATEL.. svůj potenciál vlastní tvorby (změna plánu) promarnila… a protože věděla, co činí (haha, na mě si nepřijdeš, já tvůj skrytý plán už dávno znám, vše je to zmanipulovaný a výsledek neovlivním, mám lepší věci na práci atd.) dostane nakonec trest nejvyšší.
Proč?… protože zná ničivý plán pachatele a přesto se mu nesnažila nijak zabránit.
Ale snažila! Tvoří si přece svůj vlastní plán (krásný – opak toho zlého).
To ji budiž ke cti, ale pravidlem hry bylo použít k tomu hřiště pachatele !… tak dobrá, trest bude tedy za tu snahu nižší.

A náhle tu není žádná oběť, jen pachatelé… jak geniální a smutné zároveň. Změna ničivého plánu se tedy nekoná a ve výsledku budou všichni po zásluze potrestáni.

A jak z toho ven? Pokud se chceme dostat z těch hoven, je tedy nutné zvednout zadek, dojít na to jejich hřiště a VYJÁDŘIT při volbách SVÝM HLASEM (písmem, myšlenkou) SVŮJ vlastní PLÁN (tvorbu, touhu, chtění)… návod jak na to naleznete zde:

https://www.ragauian.cz/svoboda-volby-a-karmicky-zakon-nejvyssi-spravedlnosti-zamysleni-nad-podstatou-voleb-z-duchovniho-energetickeho-hlediska-je-ritual-svobodnych-voleb-jen-okultisticky-trik/
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli ma.ni.
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter