Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Český lev a změny světa
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - smazáno


 ma.ni. (Občasný) - 22.1.2023 > Kiki_> Já Tě chápu, dala jsem s pocitem, že trošičku ten článek něco malinko dá. Zákon jednoty, myšleno od spisovatelky ayshany Deane, nebo jak se to píše. Jsem trochu četla, je to složité.
Pak tyto volby, jsou nejhorší, snad muj kratkej život. Rozdělují média, poblitici, i ti dva finalisti a jejich kecy lidi. Mám pocit,ze tohle co se děje, hlavně to bude eskalovat od pondělka příští týdne, že se něco v pozadí děje, všichni čumí na ty dva rozhádaný blbce, na média, uřvaný reportéry a moderátory. Ale mám pocit, že i v naší rodině, viz. Jak psala PřilítliMimozemšťani, můj brácha, je ročník 1986, pochází z malého města. Ve svých 20 let si sbalil saky páky a zmizel do prahy. Už tam žije 16 let, pomalu to bude 17. Stal se z něj Pražák i okolo poblitiky, všichni, kteří v Praze bydlí, ta velká většina jsou z malých měst, nebo vesnic. Občas zajedu domů za rodiči nebo příbuznými mimo Prahu. Vidím to na bráchovi, že ( i když pracuje jako pingl ), tak se chová jak Pražák, který se tak pomalu narodil a nebo to byla x tá generace. Ne můj otec pochází z malého města, má mamka pochází taky z malého města za Českým Krumlovem. Já bydlím na malým městě do 5000 lidí. Velká města, či Praha, prostě nemám ráda. Můj otec bude spolu s mamkou volit babiše, já nechci volit, není výběr. Kdyby bylo, nejhůř, raději zemřu. Nechci žít v NWO. Modlím se, za solární záblesky, kdyby nebyly, tak prostě tihle očko a NWO poskoci nás zničí. Jsem sice ročník 1989, ještě jsem stihla pár měsíců v ČSSR, naštěstí vím, co byl za podvod sametová revoluce, můj otec, děda a můj prastrejda mi to vše říkali. Už mě tento systém nebaví, ale prostě ten solární záblesk je potřeba, vím, že mi to zabije moje rodiče, mýho bráchu a další příbuzný, a z 95 procent lidí, který znám.
Qtardi budou pořád hejkat. Nevím, zda li se se nějací v desítkách lidí probudí a uvědomí si, jací to byli de*ilové, stejně jako já. Tady jsou lidi znechucení, rozhádaný, viz. Můj otec a můj brácha a jeho přítelkyně, co by maloměšťák a naplaveniny z Prahy, to kvůli volbám. Tohle totálně rozděluje lidi, ne jako chudý X bohatý, veliký X malý, mocný X bezmocný, město X vesnice, sport, politika, ale i ezo scéna. Je to tady strnulý, lidi, kteří ví, jako tady, tak prostě neví co mají dělat. Chybí motivace, ale i když je, tak bohužel z druhý strany buď zmanipulovaný rádoby Češi milovníci UA a rádi by bojovali, anebo NWO a jejich loutky.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli ma.ni.
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter