Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Český lev a změny světa
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - smazáno


Kiki_ (Občasný) - 17.1.2023 >
S. Válková

https://www.indigovyzpravodaj.cz/clanky/clanky/jak-prezit-transformaci--jezdce-apokalypsy-a-dalsi.html

1) ehm, ona se bojí algoritmů které pročítají kecy o bílejch kloboucích? tak toho se asi nemusí vůbec bát, tyhle zprávy reálně ani FB nemaže, vůbec se neobtěžují! už to je červená varovná kontrolka!

2) "to nám přinese finanční úlevu a jistou změnu podávání zpráv v informačních prostředcích. Většina běžné populace však bude zděšená. My máme být v klidu."
- tak ironicky tato věta mi zní jako něco co jede gesara nesara a z toho v klidu rozhodně nejsem. Jistě, samozřejmě, zhroutí se finanční systém a lidi od ezo scény se bát nemusejí - patrně budeme žvýkat na jaře trávu a přežijeme. O svých pochybnostech tohohle systému jsem už psala, podle mě je to prasárna z NWO, nepotřebuji platit zlatem, je mi jedno jestli platím zlatem nebo mušlema, hlavně když funguje jakýkoliv výměnný obchod a je s čím obchodovat... a jelikož tady kosí slípky a všechno jídlo hnije někde v konťácích na dálnici, tak tohle ani zlato nezachrání, zlata se nenažerem.

3) "Je tady možnost změnit časovou linii z verbování do armády pro válku na verbování do kosmické objevitelské armády, na způsobu Star Trek. V rámci časové linie se zde může projevit oboje. Ale závisí to na většinové populaci, co si vybere."

- tak toto je asi v přímém odporu s tím co tvrdí PřilítliMimozemšťani a GF, čemuž taky věřím, že lidi evidentně nejsou připraveni si jít hrát na star trek... A pokud by někdo nakládal stáda kraviček do létajícího talíře, tak leda aby měl do spíže na cestu... Určitě vidím cestování vesmírem jako super zábavu, když tady neumíme po sobě ani uklidit planetu, co se odteď budem chovat k planetám jako k hotelovým pokojům? Přijet, ožrat se, všechno zprasit, poblejt kde co a druhý den sbalit kufr, odevzdat klíče a nějaká uklízečka to dá do pořádku? eh...
A co jako půjdeme objevovat? tohle je opravdu docela zvláštní informace


4) "Události, které se spouštějí ve většinové populaci, jsou dané součtem výběrů svobodné vůle jejich duší. Takže se jedná o počet duší, kteří si vyberou prožití nějaké budoucí události. A pokud jsou světelní pracovníci na počtech stále v menšině, tak nám nezbývá nic jiného, než se povznést do jiných energií a pozorovat sebezničující charakter většiny lidí a rozpad současné civilizace, smrt mnoha lidí a jejich utrpení. A to probíhá, nebudu vám tady tvrdit, že všechno je růžové. Není to růžové, žijeme v dobách, kdy mladí a zdraví lidé z ničeho nic páchají sebevraždy. "
- asi to jediné s čím souhlasím a mám v plánu, i když taky jen na 50% - já totiž kde můžu, tam pomůžu, a ne že si budu vibrovat na růžovém obláčku a brát to na neutrál, Kde cítím, že si to mohu dovolit, tak tam přiložím ruku k dílu, když cítím že ne, že tam to už nemá smysl, tak na to kašlu, ale být "jen pozorovatel" co se týká fyzické roviny je tak trochu blbost. Sem jsme přišli přeci věci ovlivňovat ne? pozorovat se dají i z té XY dimenze, kvůli tomu jsme se sem snad nevtělovali ne?


5) "Kromě toho mám v obýváku 14 oltářů a mnoho a mnoho kamenů, které stabilizují energetické toky čchi energie, která prochází tělem." - to maj ezo obchůdky ale radost... 😅😋




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Kiki_
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter