Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Český lev a změny světa
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - smazáno


 Kiki_ (Občasný) - 17.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> 

Stejně nesouhlasím, nepíšu o žádný šlechtě, neznám nikoho kdo by vlastnil zámek a znám dokonce pána, kterýmu se to vrátilo přímo do rukou - žije tak dlouho, že mu to stačili jak sebrat tak vrátit, asi jsem divná ale do toho co popisuješ moje okolí vůbec nezapadá. Akorát že jemu to sebrali v novém stavu a vrátili jako ruinu, proto nic pozitivního na tomhle nevidím. On se akorát díval jak to chátrá zatímco se o to nemohl starat, nemá žádný šlechtický titul, a kdyby neměl tohleto vrácený tak dneska nemá jakožto důchodce ani na rohlík. Ony jsou totiž restituce a restituce - ty, o kterých se neustále píše a jedná se o zámky, jsou opětně jedno procento z celého celku. A netýká se to lidí kterým sebrali střechu nad hlavou, živnost a úspory v jeden jediný moment. a šlechta to celou tu dobu přečkala relativně zazobaná a pak měla ještě vatu na to se vůbec o restituce soudit - o státní památky které samozřejmě by už do soukromých rukou jít neměly. Ale ne všichni byli šlechtici a nebydleli ve státních památkách a stejně je stát obral a pak ještě popotahoval, a přitom nikomu nic neudělali.

A určitě mě nefascinuje představa že tady stát vlastní absolutně všechno, když je schopen všechno zaprodat do ciziny a pak si ještě půjčovat. NIKDO nemá prostě úctu k ničemu, co mu nepatří. A když se stát neumí starat absolutně o nic, tak by také neměl nic vlastnit.

A na celém binci kolem restitucí se určitě nedá stavět, že lidi nemají mít právo cokoliv vlastnit. Tohle je debata o ničem, dokud to budeme brát jako indiáni - těm to fungovalo byť nad sebou neměli žádný stát, tam to funguje, že všechno je všech, protože oni taky měli jenom týpí, to co měli na sobě, a řeku a loviště... tam se pak dobře říká ať je všechno všech... Ale dokud tu budou zákony na takové úrovni - že vám do chaty vleze zloděj a může vás zažalovat, že se tam zranil o nůž když lezl střešním oknem dovnitř... tak se vážně nemáme o čem bavit. Nedává to smysl.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Kiki_
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter