Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Český lev a změny světa
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - smazáno


 Kiki_ (Občasný) - 17.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> 
Přesně tak, stejný dojem, je to taková už na 4x obrácená psychologie i bez toho že by alternativa do toho vůbec pletla nějaký bílý klobouky, to už mám dojem pak že je to vyloženě psychopatická mánie.

Jak říká Delta - podle Q je asi každá uklízečka čísnký špion z filmu Johny English... a překonspirovaní zmatenci se pak vrhají na kde koho, a kde co s tím, že "Q o tom tvrdí...."

Prostě je dostává ta informační válka, je vidět že jsou zmatení, přespříliš důležití a ztratili takový ten selský vidlácký pohled na věc. V nastalém zmatení někteří z nich se prohlašují za živé bytosti a jdou si na to se systémem vyřizovat papíry (dobrá ironie 🤣), někteří se už učí jazyk jako je sepatas, gána a sračky ze kterých se mi protáčí kufr, posílají peníze nějakými zadluženýmu sexuálnímu prasákovi a ani jim není divný že on týden na to začne jezdit v podezřele luxusním žihadle. A kdeže se má stavět ta jejich slavná vesnička? Ta slíbená komunitka? už někdo udělal první výkop? Nezmínila se o tom Křešovka někdy někde? Vidlákovi by tohleto došlo! Cukřenky si svůj omyl musí omluvit bílejma kloboukama a zákulisním scénářem tak složitým, že je to na palici... a zvládnou to bez jediného důkazu.

Ironicky, vidlák je v tomto ohledu moudřejší. Ti už vědí, že ta ptačí chřipka je zase hovadina - protože za hranicema v německu z toho nedělají vůbec žádnou vědu, a navíc neměli žádný úhyny, jenom přišli lidi z laborky, vzali pár vzorků a hned to začali mydlit. A vidlák? Tomu dojde že kde nejsou úhyny, není žádná nemoc. Někteří doktoři jsou tak chytří až jsou naprosto debilní. I kdyby tahle nemoc byla reálná, tak je opravdu řešení vymlátit zvířata? Což takhle si počkat, až zapracuje evoluce a vyvinou si na to odolnost? Ne, jednou to v krvi mají takže vyzabíjet... ale pokud by podle tohoto scénáře měli jet i covid než byla nějaká vakcína - tak se tu vraždí i zdraví lidé pokaždé když někdo kýchne. Holt, slepé poslouchání nějakého nařízení - raději budeme zabíjet zvířata když nějaký čínský test ukáže čáru na lakmusovém papírku. A cukrová panenka řekne "nevěnujte pozornost negativnímu"... wow!

Babiš je z nich nejmenší zlo, ale stejně to není dobrá volba - on má taktéž zájmy v německu, má tam plno podnikání které mu tam sypou eura. V české ekonomice už víc dosáhnout nemůže, trh je plnej všeho od něj a naše ekonomika jde do hajzlu. Oproti tomu když bude vybírat mezi svou ekonomikou tady nebo v německu...? Tak já mám svůj tip jak se zachová. Opětně - má sice vlastní zájmy, ale i ty jsou bohužel posazeny na tom západu, takže v tom nevidím rozdíl a proto je i pro mě jeho volba zlem. Sice menším, ale pořád zlo.

A právě několikrát obrácenou psychologii vůbec nemá smysl se snažit ani pochopit, to je zbytečný. Lidi se tu zamotají v téhle volební kampani úplně stejně jako řešili statistiku covidu každou hodinu, počty nakažených a hospitalizovaných a jiná vygenerovaná čísla (volební průzkumy jsou vygenerovaná čísla - jen podvědomě připravují lidi na to koho nevolit, a aby nebyli moc podivení nad zvláštním výsledkem který jim pak po volbách předloží) - pomohlo jim tohle informační pátrání? Ne, jen při tý honbě za informacemi nahltali sadu dalších podprahových zpráv o vakcíně. S ukrajinou to samý... u voleb, to samý, jsou tam ještě podprahové zprávy které programují do budoucna. Řešením je se na to nedívat, vykašlat se na to. A kdo věří, že je takový superman, že může odolat, tak je akorát namyšlený blázen. Z té televize je to frekvenčně cítit - jakmile je v místnosti zapnutá, narušuje to pozornost všech přítomných, neustále mají tendenci věnovat pozornost tomu, co v té televizi je a méně vnímají hovor s jinými lidmi. A nejhorší je to mít zapnutý "jako kulisu" a podobný žvásty.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Kiki_
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter