Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Český lev a změny světa
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - smazáno


 Kiki_ (Občasný) - 15.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> 
Ano, samozřejmě že ženy se uplatnit dají. Za druhé světové války kdyby nebylo ani tolik žen podporou v armádě tak by to tak neklapalo, neměli by jednoduše dost lidí na obsluhu. Proto jim ta mašinérie taky jela jak namazaný stroj - vojáci dělali co měli a o ostatní se starali zmobilizovaní občané. Ale abych tady šla chránit nějaký úkáčka zatímco jejich BMW zevlí někde zadarmo na modré zóně... tak na to jim můžu zvysoka... 💩

Dobrovolná mobilizace jde mimo mě, tu ani nepočítám protože to je mi jedno, i teď se sem tam nejdou idioti co tam šli, ačkoliv tu mají rodiny, tak bojují za něco co není ani jejich vlast, ani jejich starost...
A kdyby byla povinná tak prostě si vezmu morálku černých baronů jenom z principu, že já sama od sebe prostě nemám povahu být v nějaké válce která mě neohrožuje a kterou jsem nevyvolala. Já přesně nemám důvod se bránit, nemám totiž pocit že náš stát by byl napaden. To, že si fialka říká o napadení ruskem, no, to bych řekla že je vlastně i okatě vyprovokované a pomyslím si že čím méně lidí si bude s fialou na tu válku hrát, tím lépe, k tomu bych se nepřidala. A z toho důvodu, i když by fiala a spol do války vytáhli, pořád mám za to, že protože pár debilů Rusko provokuje, má vlast není ve válce. Ve válce jsou ti idioti kterým by mělo být už dávno sebrané české občanství, měli by být davem vyobcováni za hranice jen v trenclích, nebo namazaní medem někde v Tatrách přivázáni ke stromu. Když by se mluvilo o napadení vlasti, to bychom si tady museli prostě v poklidu slušně žít a museli by přitáhnout náhle nějací Hunové, to je pak napadení. A to by se ve mě krev vařila a samozřejmě že i kdybych měla jen někde vykládat zásoby tak by se to týkalo i mě. Ale když si parta loutkovodičů dosadí do mocenských pozic pár provokatérů kteří už rok tvrdí "jsme ve válce" i když válka je někde na druhý straně Evropy a vůbec se nás netýká, tak je opravdu neberu vážně. A stejně vlažně bych brala i jejich příkaz mobilizace. A proto si myslím a doufám že s tou mobilizací tady narazí. Stejně má plno lidí po očkování děsné problémy a lidé kteří nešli na očkování mají na tohle dost podobný názor. Horší by bylo, kdyby bylo napadeno Slovensko, tam jsme totiž hodně spjati krví i v současné situaci, rodinná provázanost tady za těch 30 let absolutně neopadla, jsou stále naši bratři a tam už by to bylo jiné. Ale to se prostě neděje takže ty kecy od fialy jsou prostě jen maniakální proslovy.

A tak, proč je vojna vůbec mužská záležitost? Aby se chlapi soustředili na co mají. Jen v Severní Korei tohleto tak úplně neplatí, protože tam jak mají letitou povinnou vojenskou službu, tak zcela záměrně je tam počítáno i se ženami, aby chlapi upustili ventil a lépe se to skryje ve smíšené armádě. Celý národ ostatně je s tím už smířený, že tohle se tam běžně děje a berou to jako fakt, se kterým nic neudělají. Tam je ale jiný level nelidskosti.

Tady je to ale jiné, prostě nevidím důvod abychom šli do války jako národ, ani jako ženy, proti státu který nám nic neudělal. Jsme ve válce - ale spíše našich politiků proti vlastním lidem zatímco se nás snaží přesvědčit o opaku. Naše válka je spíše občanská a je čistě naše vnitrostátní, my si nemáme s žádným jiným územím co vyříkávat. Tady si potřebujeme akorát vnitrostátně vyříkat mezi sebou jestli necháme sebou vláčet skrz partu podplacených blbců, nebo si konečně vezmeme otěže do vlastních rukou. Tipovala bych že s vyhlášením povinné mobilizace by se to spíše zvrtlo ve vnitrostátní občanskou válku.

Stejně je úsměvné - není náhodou v pravidlech NATO že vlastně při našem napadení by nás měli bránit jiné státy? Neznám přesnou povahu tohoto úvazku, právníci by jistě osvětlili ale podle mě, by součástí té dohody o ochraně bylo samozřejmě i automaticky něco jako pravidlo že taky si nebudeme vyhlašovat válku kde komu. K čemu by NATU bylo, aby měli v úmluvách stát který si vyhlašuje válku zleva zprava a furt by ho chodili bránit že? Něco takového v těch dohodách bude, že nemůžeme nic vyhlašovat sami. Vážně je náš stát jako štěkající čivava, která reálně nás nemůže zatáhnout do žádné války, pouze by mohli vyprovokovat Rusko k útoku a snaží se toho docílit právě těmahle kecama, dotováním armády ukrajiny a zásobami. Ale prostě pramen vyschl, naše armádička cokoliv jim dala, to je dávno fuč. Nemáme na to, abychom vedli válku, co jsme měli, bylo posláno pryč. A ten jejich blbej zákon o posílání vojsk někam? Nemáme s ukrajinou žádný právní závazky, můžem posílat max. dobrovolníky ale podle paragrafů tam poslat někoho povinně by šlo jedině při vyhlášení války, a to si myslím že není zase v paragrafech NATO. Jinými slovy, jim nezbývá než nahlas štěkat o válce, ale reálně jí vyvolat nemůžeme, máme svázané ruce. Naštěstí, Rusko už kolik let dokazovalo svou trpělivost a určitě chápe zrovna tuhle pozici - že je to jen postoj ale na nic se reálně nezmůžeme. Trpělivě si počká, možná až pojdeme na chudobu a hlad, nebo až ty zakomplexovaný idioty z vlády sundáme. Kdybychom totiž mohli tohle reálně udělat, tak už bychom ve válce opravdu byli, zpočátku byla podpora daleko větší než dnes. Dnes už totiž plno idiotů ví, že natahat si sem ukrajince byla blbost.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Kiki_
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter