Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Český lev a změny světa
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - smazáno


 Kiki_ (Občasný) - 15.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


🤣🤣 tak, půlka lidí na to nemá zdravotně a ten zbytek psychicky ani fyzicky...

Jestli tě to utěší, tak jsem v tom za jedno s tebou - plkat si v zákoně může ta banda blbů co chce, ale S TÍM CO VÍM, je mi jasné že bych byla za sabotéra i na základní škole...já bych měla výhrady už i k systémovým mateřským školkám...
Prostě, ve škole měli kliku, že mě tam měli jako někoho, kdo byl zakomplexovanej už od rodičů a slepě poslouchal, to jsem se ale již odnaučila - život mě odnaučil, že všechno co škola tvrdila bylo lží. Poslouchat, mít jedničky = v životě se ti bude dařit. Jo leda hovno... A s touhle zkušeností, s tím co vím, bych jim ve škole udělala sakra vzpouru, tam by mě nedonutili ani sedět a ztrácet čas - pokud by mě učitel nezaujal, brala bych ho asi se stejným respektem jako lavičku v parku.

A s touhle morálkou bych měla jít do armády? 🤣🤣 by mě tam milovali... ve dne v noci bych jim mohla plkat o tom jak je zabíjení nemorální a nonstop bych tam sbírala podpisy na petici aby si politici a generálové dali souboj v bahně jako to vyřešili v pohádce šíleně smutná princezna. Já bych byla taková podpora pro morálku... 😎 hele možná že by to nebylo špatný, určitě by bylo fajn nahnat do armády ženy který nemohou snést pach krve a kdejakýho generála před celým plukem klidně nazvou šovinistickým prasetem s malým pérem...to bude fakt něco pro morálku vojska 🤣🤣. "útvar byl rozpuštěn pro nezastavitelný záchvat smíchu, jinak se za mé služby nic zvláštního nestalo."

Strašný tohle mít napsané v zákoně, logika hadr... ženská kolikrát není schopná přeprat v parku ani chlapa v baloňáku když jí ukazuje klobásu, a má to nandat nějakýmu chlapákovi který je profesionální voják? Jako ať si ve zprávách tvrděj co chtějí, ale rusáci mají stálou a profesionální armádu, mě se ani nijak nechce věřit, že by museli při těch počtech povolávat brance. To je pro mě stále silně nepotvrzená informace. Ten stát nemá ani základny po celém světě jako jiní švábi ehm ehm, a přesto mají armádu o počtech jaké mají. Opravdu by povolávali z řad občanů? Když válčí na území nula nula prd? Kdyby polkli půlku Polska, a zevlili u hranic se Slovenskem, tak neřeknu, ale tam na tom kousíčku země? Pro mě není důvod věřit že tam bojují nějaké povolané nuly s měsíčním výcvikem. A stejně jako nejsem cvok co skočí mezi dva ožralé idioty jak si dávají po tlamě, tak do tohohle mě taky nikdo nedostane.

Naštěstí, pro mě bude lehký dostat paragraf na hlavu😎, od doby kdy je Klinger alá M.A.S.H. v armádě vlastně jen roztomilým standardem (v USA je i chlap v podpatcích pořád bojeschopný) , tak pochybuji že pro konspirační teoretiky najdou v armádě pochopení.
Asi si pustím Černý barony 🤣, je pravdou že bych možná v naší armádě zase až tak moc nevynikala...



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Kiki_
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter