Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 8.5.
Státní svátek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Výroční zpráva 2022
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 4.1.2023 (20:06:25)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Styl, že straším SS po smrti, jedu minimálně od 2. světové války. Tehdy jsem strašila a zkoumala SS ze všech sil, než Hitler v 70. letech zemřel a líně se odebral kamsi ke středu planety a celý ten nechutný obludný kolos jenom líně prožbluňkl. To mě nasralo a zuřivě se za ním vypravila do středu země, že si to vyříkám s kýmkoliv, kdo tento kolos vede. Střemhlav jsem se vrhla do středu planety s cílem najít ďábla a pořádně ho srovnat. Země tehdy byla obepnutá kyber obalem, kterým nešlo projít.
Dostala jsem se do červí díry, našla ďábla, zjistila jsem, že za nic nemůže a že je vlastně fajn. Ale že máme společné nepřátele, nácky.
A pak jsem se probudila na konci 70. let na lodi GF a po 150ti letech jsem zjistila, kdo vlastně jsem. A hned jak jsem si dala kafe, tak jsem zjistila, že sem musíme narukovat znovu a urgentně okamžitě hned teď.

Už mě to zkrátka sere.

Jak dlouho tady budu cvičit tohle kolečko?

Teď nejhorší na všem je, že se vždycky semele válka, pamětníci vymřou, přijdou noví, idioti, bez zkušeností, nic neví, hovada blbý a nechají znovu naběhat nacismus.
Abysme to odsrali zase my, co nám to vždycky tak vyjde, že se v tomhle časovým kolečku narodíme, znovu proti nacistům.

Někde má tahle smyčka konec.

Tato země, i ten kultický systém sám od sebe, má větší hodnotu, než většina tohoto obyvatelstva na tomto území pohromadě.
Trocha úcty by to chtělo.
A taky odvahy.

To jsou ty chlapi u nás, v téhle republice fakt už jenom takový srágory, co nedokážou sejmout nějakýho blbýho Fialu a Rakušana?
Kde to žiju?
Co je to za pakáž, to obyvatelstvo?
To je fakt nějaká kosmologická čistka vymetání smetí, nebo cože se to sem nejdřív nametlo, či co.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter