Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 8.5.
Státní svátek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Výroční zpráva 2022
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 4.1.2023 (20:06:25)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.1.2023 > Kiki_> 


Jo, mě to taky je nepříjemné, když se všechno na povrchu slilo do urážlivého bezbožného mumraje, ale tyto hodnoty jsou vevnitř země, v hlubinách, chráněné, hlavně je to informační a energetická síť, která je nepolapitelná.

Jakýkoliv mumraj na Vyšehradu, jako té skále, nemá moc změnit charakter a záření toho místa, nebo to místo vyčerpat, toto je vždy chráněno vyššími mocnostmi. A když tam přijde satanista, tak ublíží nejvíc té bytosti a sobě.

Navíc, v tomto principu satanismu jsem vypozorovala v této dimenzionální válce proti satanistům, že je možné, že když třeba trápí nějaké zvíře, že je v tom zvířeti ve skutečnosti zakletá jeho duše, duše jeho samého, v čase se to dá zařídit.

I když to pošpiní, tak ohavnost toho činu opět nemá tu moc doopravdy jakkoliv ohrozit jádro toho místa a jeho energii.

Je možné, že se něco podařilo vyřešit až nedávno, v minulých letech, v současnosti je ta energie velice výrazná, pravidelně se k vyzařování těch míst vracím a ladím se s nimi, v poslední době mě to táhne vyloženě domů a necestuji myslí nikde jinde po světě. Řekla bych, že vyzařování národních, místních energií zesílilo.

A proto asi více lidí najednou cítí takovou zvláštní potřebu to naše bránit, jakousi svátost, posilovat ty kultické energie vlasti, spojit se se zemí srdcem, být tu pro ni. Protože jsme se dostali skutečně do stavu dost fatálního ohrožení a s touto silou se musíme spojit a začít s ní pracovat, ctít vlastní zemi a národ a odkaz předků.

Setkání vlastenecky uvažujících lidí a Ukrajinců na Vyšehradě je asi hodně konfliktní. Já tam nejezdím nijak reálně, na energii a informaci, na to mystérium, specifickou mystiku, se napojuju dálkově.
Docela i věřím, že bych po nějakém čase měla Ukrajinců dost.
V nich to v mnohých je už jako norma, nacismus, hustí to tam do nich dost drsně.
A přeju si, aby nevznikl skutečný nacistický národ vzešlý ze Slovanů.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter