Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 8.5.
Státní svátek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Výroční zpráva 2022
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 4.1.2023 (20:06:25)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.1.2023 > Kiki_> 

Jo, určitě je to neuvědomované, je to zvláštní jev. Mezi puberťáky musí být všelijakého svinstva tohoto druhu mraky.
Nejvíc z toho jde právě nějaká frajeřina, on dává demonstrativně najevo, že volá Satana, tedy se nebojí Satana. Kdyby tam nebyla fotka toho dítěte, bylo by to doslova nevinné. Protože naškrábat obrázek, zapálit tři svíčky a zahromovat je doslova nevinná záležitost.

Bojové síly jsou zapovězeny jako síly zla, ale je to manipulativní výklad. Satan je síla boje, zničení, tranformace. Je to ve skutečnosti vesmírná mocnost.
Je v pořádku ho volat proti zvrhlosti.
Je to bojová síla.

A jen to, že tam je fotka jiného dítěte, z toho dělá magický počin, který je černomagický.
Záleží na míře zla toho kluka, o co mu jde.
Neví, co dělá, ničemu z toho nevěří a dělá to jen pro TikTok?
Pak si zahrává a otevírá se zlu.
Nebo to myslí vážně a dělá to pro TikTok?
Pak provokuje a snaží se šokovat.

Doba je jetá.

S tou holkou a jejím případem je to vůbec dost ujeté
"přišla s domácím úkolem - slohem který přednášela před ostatními "proč okultismus není satanismus""
Jestli jsou to nějaké pokusy na vysokých školách otevírat tato témata, nevím. Rozhodně k tomu nejsou aprobovaní lidé. Já jsem si jednou taky všimla, v dobách, kdy jsem syrově čeřila vody s esoterikou a mystikou, že u nás na VŠ tehdy jedna doktorantka dělala nějaké takové pokusy otevírat cosi jako mystiku, v rámci umění, jako intelektuálně, vysokoškolsky, vědecky. Nevím, viděla jsem to jenom jako nějaký učební plán, nebo téma, nebyla jsem toho nijak přítomná, jen jsem si řekla "to vížejo, zrovna ty ty káčo o tom něco víš" :-)
Na VŠ můžou být různé experimenty v tomto směru. Ale obávám se, že "okultismus" se nedá bez jakékoliv společenské podpory jakkoliv otevírat a probírat. Pak tam budou rozumovat o blbostech ezo máni, co neznají intenzity reálií těchto záležitostí. Je to blbost z podstaty.
Je to jen zoufalství, které ukazuje, jak je doba hladová po radikální změně směru vývoje.

Prostě to chce oficiální civilizační institut, který se zabývá spiritualitou.
Máme církev, ale to je mrtvá, nefunkční a v dnešní době již skoro satanistická instituce, která plní svoji roli pouze v některých lokalitách a nedostatečně objasňuje duchovní fenomény.
Málo a neuspokojivě, ale zabírá místo.

Církev by měla být zrušena, případně ponechána jako nějaká alternativa pro těch pár, co bez ní být nemůžou a toto místo by mělo být nahrazeno něčím, jako je společenský vědecký obor zabývající se mystickým poznáním.
Myslím si ale, že na to sami nemáme, protože nemáme dostatečné informace, mnoho zdrojů bylo násilím umlčeno a zničeno a navíc psychotronické pokusy a dimenzionální změny, kosmologické události do všeho vnáší další neusazený chaos. Takže v budoucnu počítám s radami a vedením mimozemských ras, které ty naše "knihovny" a historii mají k dispozici.
A také mohou říci, kdo z nich je kdo v napojení na co, co je kosmo síla, co je mimozemšťan atd.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter