Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 8.5.
Státní svátek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Výroční zpráva 2022
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 4.1.2023 (20:06:25)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> 

Když jsem se na to podívala znovu, tak je fakt, že jsem si nevšimla fotografie nějakého jiného kluka, na které jsou rozmístěny ty svíčky.

Tam jde o to, o koho jde. Jestliže to má být oběť dotyčného, tak jde o to, kdo je oběť. Jestli jde skutečně o nevinnou duši, zástupnou oběť.
Nebo je to nějaký jeho nepřítel, který se na něm dopustil hříchu a kvůli tomu jako hrozivou mocnost volá Satana pro pomstu na něm.
Celkově to na mě dělá dojem hlavně ten, že kluk zastrašuje svoji mocí silou, kdy dává najevo, že Satana se nebojí.

To všechno inteligence struktur vyšších světů Stvořitele čte a vidí ještě daleko chytřeji, než já. Takže výsledná frekvence, kterou ten kluk vytvořil, je s vysokou pravděpodobností něco jiného, než satanismus, tedy jasný akt bytí ve stavu odporu vůči Stvořiteli.

Ten akt "nebojím se Satana" je skutečně důležitý. To je vstupní brána k moci. Žádná vyšší hra, v magii, do které se člověk zaplete, se neobejde bez Satana. Je to mocná síla, al je spravedlivá, je to jeden z kardinálních duchů a principů vesmíru. Boj, moc, zničení a následné stvoření v tranformaci. Jeden z kardinálních principů bytí.
Kdo má moc, nebojí se Satana, nebojí se pekelných mocností.

Podle mě to, co předvádí ten kluk, je prostě nějaký druh tápání se po tomto principu života.

Jestli dělá černou magii na nevinné oběti, tedy na nevinného jiného kluka, který mu absolutně nic neudělal, chce zavolat nějakou démonickou bytost, tak je to samozřejmě špatně.
Jestli mu ten kluk něco udělal, tak se snaží nějak demonstrovat, že má jakési magické síly.

Bylo by fajn, kdyby se o těchto věcech inteligentně hovořilo s dětmi.
Jenže to by musel fungovat nějaký funkční model pojetí spirituálních záležitostí a to nefunguje.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter