Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 8.5.
Státní svátek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Výroční zpráva 2022
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 4.1.2023 (20:06:25)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.1.2023 > Kiki_> 

Podívala jsem se na to video, jak kluk tedy volá Satana. Já bych řekla, že zrovna toto toho kluka duši nestojí. Jednak je to takový paradox, ale Satan sám o sobě není mocnost zla. Je to mocnost zničení a transformace, bojová síla. A ten kluk podle mě udělal takový amatérský minirituál, kdy volá mocnou sílu, mužskou dravou nebojácnou sílu, do sebe, k sobě. Připomíná mi to spíš pohanský rituál.
Ve skutečnosti to, co z toho videa jde, není satanismus, ani zlo, je to nevinné.
Neobrací se ke kyber úchylnosti, nevzývá to zlo, jako takové. Ani to neběží v nějakém konkrétním mystickém kultu.

K volání zlých sil je třeba vykonávat ceremoniální debilitu a v tomto úmorném tempování čisté demence co nejúchylněji utýrat žviou bytost, aby se otevřely brány zla a přilákalo to eminence úchylných temnot.

To je něco úplně jiného.

To, s čím si lidi hrají, je sice nebezpečné, ale valná většina z těchto jakože satanistů jenom zkouší blbinky a vlastní hranice strachu a autosugesce. Většině zlých sil jsou zrovna tihle na dvě věci, nejsou pro ně zajímaví, většinou nemají záběr a ani nejsou ve skutečnosti nijak zlí a krutí a mocichtiví.
Je to jen tápání a pokoušení hranic kvůli důkladné cenzuře mystického poznání a pravd.

Jinak souhlas, že společnost je hodně vyšinutá, úchylná a zkažená a myslím si, že spousta lidí je dnes už ve stavu, kdy nám nepomůže nikdo. Jedině změna společnosti. Tohle už nevyřeší psychiatři, ani podomní exorcisti, ani odvaděči přisedlíků. Musí se otevřít nové pole poznání, musí se otevřít prostor pro rozvoj a řešení.

Musí zemřít starý svět se svými rigidními idiociemi a musí uvolnit prostor nové duchovědě, mystice propojené s vědou, mystikou, která je uznávána.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter