Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 8.5.
Státní svátek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Výroční zpráva 2022
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 4.1.2023 (20:06:25)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.1.2023 > Kiki_> 


No, tak pokud by to byli Ukrajinci s tím banderovským, nacistickým přesvědčením, tak by bylo možné, že to dělají se zlým záměrem, jinak v tom doufám není znesvěcující záměr, spíš nedbalost a nekulturnost.

Bohužel se nedá říct ani o našich lidech, že jsou na tom o hodně lépe, o něco snad jo.

Ale tam nejde o nějaké reálné kameny někde na té skále, myslím si, že procesí turistů, nebo utečenců to místo nenaruší, i kdyby tam nachcali. To je samozřejmě znevažující, ale pořád to nijak to místo neohrožuje.

Vyšehrad má něco vnitřního, je specifický, ještě trochu jinou energii má přímo ta kotlina Bohemie, jako kultický celek.

Vyšehrad je svátost, nevím, jestli je tam někde i ten reálný "kamínek", pokud ano, je určitě na bezpečném místě, stejně tak ale může jít o energetickou strukturu, vede to hluboko do země, nyní je to místo plně propojené se srdcem planety a zažívá silnou světelnou aktivaci.

Zvláštní, těžko popisovat energie toho místa, ještě s Bohemií je to kombinace sil, jedna je ženská a civilizační, týkající se společnosti, ženská velitelka a duchovní, další síla je právě lví - Dvouocasý lev patří dodnes k našim symbolům a zdá se, že je to symbol už z té dávné, bájné Tartárie. Další energie už je úplně andělská, ale ne v křesťanském slova smyslu, vyloženě pohádková, přírodní.
Je to velice silné místo, srdce národní identity.
Nedá se to chytit, dá se to jedině vnímat, prožívat, žít a ctít.
Kdo vnímá takovou energii a informace, nemůže šlapat po národu a stavět se na stranu nacistů.

Je v tom ukrytá historie.

Jenže jakmile tam dojde nějaký nacistický politik dělající pro NWO, nedejbože je donucený na tom místě dělat nějaký magický rituál pro vlastizrádné zájmy, tak já to ucítím, protože jsem na to místo taky nějak napojená.

Vyšehrad a tu kultickou energii toho místa lidi neohrozí. O co se ale protistrana snažila, tak do těch sil přidat něco ze sebe.

Židi do toho rvali tu svou typickou mystiku, židovská Praha ale není Praha jak má být, respektivě energie Vyšehradu je někde úplně jinde.
Když člověk přistoupí na ten židovský přídavek, zmizí lví energie. Prostě to dusí.

Nebo nacismus, jejich aplikace do našeho kultu dělaly takový svůdný ráječek Bohemie, ale je to potom vyšahaný a postrádá to vážnost národnostního ducha.

On se sem snaží nacpat kdekdo.
Nedbalí turisti, případně vagabundi, co se tam chovají naschvál opovržlivě, to místo ve skutečnosti nemohou nijak ohrozit.

Já věřím, že se tyto síly aktivují.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter