Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 8.5.
Státní svátek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Výroční zpráva 2022
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 4.1.2023 (20:06:25)


 Kiki_ (Občasný) - 6.1.2023 > ma.ni.> 

https://youtube.com/shorts/HBoeVqbjJrQ?feature=share

tohohle je plný youtubko...frajeřinka která pak stojí dotyčného duši. Bez nadsázky. Taková kryplovinka. Teď zrovna nemohu najít video nějaký tý náctiletý blbky, protože jsem si jí před X lety blokla aby mi youtube její videa vůbec nedoporučoval, asi už jí nenajdu, ale to jsou perly, že by člověk blil v brvách duhy. Ta mluvila na kameru, popisovala rituály a její zmíňka "hlavně to nezkoušejte doma" byla spíše hozenou rukavicí pro každé ego kdejakého puberťáka, než aby to varování myslela vážně. Mě tehdy docela silně pobavilo, jak je okatý že někdo řekne "nezkoušejte to doma" a vzápětí dá návod jak to udělat. Tak si říkám - je ten člověk blbej, nebo už neví co všechno pro ty lajky udělat? Tak logicky to je naprosto jasný že lidi s nízkou inteligencí to jdou hned zkusit.

Ale tak to je jako s celou naší civilizací, tolik se bagatelizovalo šukání dětiček že dneska je pedofílie braná jako osobnostní profil. Hlavně z toho nedělejte velkou vědu, je rasistický tyhle lidi označovat za dno společnosti nebo nemocné na hlavu. Někdo rád papá jiné lidi? Taky pohoda, je to jenom recyklace masa, musíme zužitkovat co se dá, vždyť je globální oteplování.

Upřímně, já najít někde nějakej oltář a být laik co neví co s tím, tak na to sahat je největší blbost. Problém je, že se to v téhle společnosti strašně snadno přenáší, když k tomu nikdo nemá respekt, úctu a všeobecná rozšířená teze je "že to nic není že to může dělat každej". A pak se to ještě okoření tím, že dělat takovéhle věci je vlastně hrozně stylový.

Já ještě neviděla případ, kdy by se z toho člověk vysekal, když už byl takhle moc daleko v prdeli. A dokonce i pravidelně vidím že lidi, kteří takové "zachraňují" a provádí exorcismus a podobný, tak jsou sami docela dobře obalení - hlavně ty blond frajerky které se pak cpou do ženských časopisů a už nevědí kde se zviditelnit. Nabízejí profesionální pomoc a tvrdí že jsou nejlepší tady v republice, to je pro mě vždy red flag jako hovado. A kupodivu, mají pořád docela narváno klientelou, protože lidem se dějí divné věci, jsou tomu přístupní, chtějí si něco vyřešit nebo prozkoumat a pak samozřejmě narazí na reklamu pofidérní blondýnky která se vychvaluje od rána do večera jak je dobrá. Ale tak jo, jít k ní není zase tak špatné, ale člověk se může plácat po rameni jedině až když jí uteče z lopaty s tím pochopením že tudy sakra cesta nevede.

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Kiki_
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter