Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 8.5.
Státní svátek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Výroční zpráva 2022
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 4.1.2023 (20:06:25)


 Kiki_ (Občasný) - 6.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> 

Na Vyšehrad jsem extra háklivá, protože tam ty kameny jsou vystavený kdejakýmu ožralýmu volovi z ukrajiny kterej si o ně opře žváro a vychčije se na ně. Ne nekecám, tam bych docela rasisticky snad nedovolovala cizincům ani vstup do areálu. A i Čechům bych sekala ruce za to jak se k těm kamenům chovaj. Jenom jeden jediný je tam trochu schovaný bokem, jinak ty ostatní dostávají takového zacházení, že je to na přesdržku. A jak moc se tam těm zkurveným Azovákům líbí! Úplné procesí, jednu dobu tam nebylo slyšet slovíčko česky. Nechápu, jak je možný, že tihle zmrdi mohou vůbec vstoupit na takové místo a pak ho zasírat svou energií, vždy jsem měla za to, že by je to mělo rozpustit jako kyselina a měli by se takovému místu vyhnout.
Jednou doufám, že společnost bude tak vyspělá, že nedovolí aby podobná energetická místa zasírali takovíhle přistěhovalí hajzlíci, protože to jsou ty místa které nás drží ještě nad vodou. A vždy bylo sakra podezřelé, že léta létoucí, obyčejní američtí turisté nebo číňani o Vyšehradě zase tolik nevěděli, taková procesí turistů tam nikdy nechodila. Ale ukáčka se tam přisrala hned první měsíc, co se sem vecpali. Sakra divný že hned věděli kam vlíst a kde to nejvíc zprasit.

Všechna čest Landovi, kterej tam bydlí a děje se mu tohle před nosem, že se umí udržet aby to tam nekosil motorovkou. Tady kolikrát nejde ani o nic rasistickýho, ale ta energie co z těch lidí jde, to je kentus. Druidi také do svých posvátných hájů nepustili každého idiota a moc dobře věděli proč.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Kiki_
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter