Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 8.5.
Státní svátek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Výroční zpráva 2022
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 4.1.2023 (20:06:25)


 Kiki_ (Občasný) - 6.1.2023 > ma.ni.> 
Hezké ale zavádějící - my jsme se totiž dívali na čakry Miloše když ho vezli do nemocnice, když tam byl a když oznamovali že bude v pohodě... on tehdy umřel a provedli výměnu. Jeho čakry se uzavíraly a odcházel, zemřel asi den dva po převozu? Dokonce ho zadržovali přístroji, on chtěl odejít daleko dříve ale "nebylo mu to dovoleno" a ta duše docela trpěla. Ten kdo tam dneska sedí, je vážně úplně někdo jiný - od pohledu. Jim se tehdy nehodilo do krámu, že by tak náhle odešel, protože kdo by v tu chvíli kandidoval? neměli nikoho připraveného! Ani Nerudovku, ani Pavla, ani nikoho dalšího, on jim do toho hodil vidle který se moc nehodily, nebyly rozjetá jediná kampaň kromě Babiše, kterej snad objížděl v tu dobu domovy důchodců v tom svém karavanu.
Také, než ho odvezli do nemocnice, dělal ještě trochu rotiku že sem tam nechtěl něco podepsat, teď? podepíše aspeňákům cokoliv.
V tu chvíli, to čeho jsme si všimli, bylo pozoruhodné jak napasovali starou osobnost Miloše na toho nového - respektive mám dojem že mu museli dát jeho krev, DNA nebo tak něco a popřít novou náhradní osobu, protože na starého Miloše sedí že když se stále napojíte na jméno, na jeho datum narození, tak to ukazuje tuto osobu, ačkoliv jí už dávno není. To nám přišlo fascinující a nevšimli bychom si toho, kdybychom se nedívali v době, kdy se to stalo. Jen jsme zírali a spekulovali, jak to asi dělají, protože jednu dobu to vypadalo, že je ta duše tady zadržována pomocí něčeho technologického.


Věřím, že třebas u Fialy je ta otevřenost srdeční čakry dost možná ještě nadsazená. A také to neodpovídá takto vytržené z kontextu - u jedné holky třebas byly dolní čakry téměř uzavřené, solární byla přeškrtnutá - byla bez vůle a v horních byla napojená někam pryč, na cosi. Ta mluvila totiž dost z cesty, bylo evidentní že něco používá její tělo jako hlásnou troubu. Proto neměla svou vůli se projevovat sama. Takže i solární čakra je dost důležitá - mít otevřený srdce je fajn, to jí ta entita taky nechala, jinak by jí totiž ta holka zemřela, když měla pozavíráno všude jinde, z něčeho to tělo energeticky žít musí. Ale nemohla projevit svou vůli, svůj názor, nemohla udělat věc i kdyby se pro ni svobodně sama rozhodla, neměla na to sílu. Problém ohledně čaker je prostě komplexnější.

Proto i věřím jak říká PřilítliMimozemšťani - že někteří by už nejraději to tady zabalili a táhli do hajzlu ale není jim to umožněno. Jsou jako zvířata v kotci - zavřeni energeticky ve svém vlastním těle. Je to děsivý sci-fi ale je to tak.
Jo a tohle se asi taky bude líbit - důvod, proč jsme se na tu holku ptali byl, že ona chodí normálně ještě někam na vejšku, a přišla s domácím úkolem - slohem který přednášela před ostatními "proč okultismus není satanismus". Ale následně v první větě to prakticky hodila do jednoho pytle a pak už jen vysvětlovala, kde bere kuřecí krev a srdce na rituály, nakreslila na tabuli pentagram a vysvětlovala jakou praxi používá. No byla jsem v šoku, že tohleto je teď ve škole "normálka". Ale tak, bylo mi jasný že pár slepic si šeredně nabije držku když jsem viděla pár videí od puberťaček které dávají na youtube návody na satanistické rituály. Navíc ta holka evidentně věděla i naprostý kulový jak to funguje, myslela si, že nakreslením pentagramu na tabuli se nic zvláštního nestane, prej by tam musela mít ještě k tomu ty kuřecí srdce "aby to fungovalo". Hlavně, vyptávala se jí holčina, která se o okultní záležitosti sama taky zajímá a ví jak to funguje, že k tomu tyhle rekvizity nejsou nutné, že je to jenom frajeřinka. Že důležité je, co si v tu chvíli člověk myslí, když to maluje. No, takže proto jsme na ní koukli, protože frajerka se fakt nebála chlubit před třídou že dělá takovýhle věci. A hle, ona nemá ani vlastní vůli, není si vědoma toho co dělá, že skrze ní promlouvá něco úplně jiného. A to něco si řeklo, že půjde udělat reklamu studentům přímo do školy.
Vtipné je, že se tím kolikrát chlubí i malé holčičky v mateřské školce - nedávno jsme řešili šikanu jedné holčičky druhou, která tvrdila, že ona i její maminka dělají černou magii, že je to pohoda. A ke komu se děti i dospělí přiklonili, když šlo o to posoudit kdo za tu šikanu mohl no hádejte. Těm dětem se nějak podsunulo, že lidé s černými nehty a černými hadry jsou děsně cool. Lidé ve skutečnosti nějak obdivují ty nízké energie, táhne je to k nim, láká. Však ono se nám taky 2000 let papouškování přepsané bible nějak propsat do DNA muselo. A kultura si taky dává záležet, aby byly tyhle temný čarodějnice přitažlivý a lákavý. Tim Burton, by si neškrtl ve společnosti, která není nemocná. Viděl někdo seriál Wednesday ? A lidi děsně šílej z té herečky, líbí se jim, jak je zneklidňující když ani nemrkne.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Kiki_
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter