Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 19.5.
Ivo
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Výroční zpráva 2022
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 4.1.2023 (20:06:25)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.1.2023 >




Byla jistá naděje, že svět přijde k rozumu, že lidi pochopí, že globalistický vlastizrádný, protinárodní nacismus NWO je čisté zlo a otočí se proti němu a budou mít zájem mluvit s GF.

Já jsem přesvědčená, že veškerá informace je venku, že ve skutečnosti 99% populace, je s tou "dezinformací" o globálním spiknutí NWO a přítomnosti pozitivních mimozemských ras, již obeznámeno.
Ale rozhodli se špatně, protože jsou odpad.

Protože jsou odpad a rozhodli se špatně, tak se bude dělit svět.

A teď pro milovaný prozápadní zmrdečky:

USA se rozdělí mezi Kanadu a Mexiko.
Evropa se rozdělí mezi Rusko a Islám.

Takže Čech má na výběr buď Rusko, nebo mlátit držkou o koberec.
Na první nádech by to vypadalo - no jasně, pohoda, vždyť jsme Slovani, to je normální, že půjdeme k Rusku, jsme na straně vítězů, vyhráli jsme.

No, já jakožto žena v pozici bojové čarodějnice to můžu říct - prošla jsem válkou, vyhrála jsem, jsem na straně vítězů, bojovala jsem o to, abychom byli s Ruskem a zadobře s Orientem, aby se k nám nechovali jako k poraženým...
... ale typický zmrdeček Čech, neschopný vypatlaný obtloustlý asexuální, nepřitaživý hovádko, si nic takovýho říct nemůže.

Je v pozici králíčka na zabití.

Ale tak je to v pořádku.
To je duch a příroda, takhle to chodí, takovou zpuchřelou debilitu duch a příroda vždycky potrestá.

Tak doufám, že ti králíčci na zabití, ty nuly bez testosteronu a IQ, že pochcípají na to očkování, protože si absolutně nepřeju, aby měli ještě jakákoliv rozhodovací práva.
Patříme pod Rusko.
Nazdar.
O tom rozhodly bojově nasazené ženy.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter