Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 18.5.
Nataša
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Slunná naděje
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 20.12.2022 (12:06:42)


 Kiki_ (Občasný) - 25.12.2022 > ma.ni.> 
Tam je hooodně zajímavých článků, tyhle stránky znám. Jedou plno témat - od náboženství, skryté historie, po mimozemšťany a programy NWO, přes parapsychologii a psychospiritualitu a zase dokola. Naneštěstí jsou ty články sice zajímavé ale kdo si to nečte všechno a neumí si spojit dohromady, tak je to pro něj zase opětně vytrhané z kontextu.

https://celostnivzdelavani.cz/zidovstvi-stahuje-cloveka-dolu-do-temnoty-nevedeni


Digitalizace, programy NWO, jasný, to všechno je už v běhu a očekává nás to, žádný klobouky nebo někdo, kdo nás v zákulisí ochrání. Ne vůbec, to je blbost od Q / CIA.

https://otevrisvoumysl.cz/katastroficka-nakaza-2025-dalsi-simulace-pandemie-co-se-chysta-tentokrat/

Furt jedou, tady ve hmotě prostě to furt mají v běhu, možná že si už nemohou tolik vyskakovat na vyšších úrovních dimenzí jak tvrdí PřilítliMimozemšťani - ale tady ve hmotě jejich vládní programy jsou stále v běhu a nabíhají, protože hmota má pomalejší projevy. Událost, která se odehraje na jemných úrovních mimo hmotu, se projeví ve hmotě s nějakým zpožděním. Naneštěstí se dříve projeví na psychice lidí, na tom jak oni myslí než na objektech atd. Lidské mozky jsou prostě velké příjimače na tyhle jemné změny, tedy pokud se někdo nepřipravil o tu možnost skrze kočkování. Což byl taky původní plán jak tady ten rozmach vyšších energií zpomalit nebo zastavit.
Bohužel, zrovna politika nebo byrokratický úřední šiml jsou jedny z nejpomalejších a nejzabedněněnějších věcí, kde se ten projev silně loudá - musí to mít velkou vzpruhu, podporu lidí, aby to šlo náhle zvrátit. A to se prostě neděje protože plno lidí je vypnutých.

Jsem třeba nyní měla možnost sledovat na rodině dost zajímavý vývoj. Všichni jsou očkovaní, a měla jsem za to, že jsou už jednou nohou v hajzlu (nevím kolik mají dávek). Přesto i tam vidím diametrální rozdíly - kdo z nich si umí udržet aspoň dobrou náladu a optimismus a kdo se nevydrží nechovat jako věčně nasrané hovado aspoň o štědrém dni. Takže buď tam bylo štěstí na placebo, nebo někteří lidé měli vážně nějakou ochranu nebo tak něco. Kopíruje to samozřejmě jejich zdravotní stav, takže to vypadá že je tam velká váha i vnitřního rozhodnutí, jestli nastoupit tu sebezničující dráhu nebo ne.

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Kiki_
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter