Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kde je podstata teroru od NWO?
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 17.12.2022 (18:50:56)


 Kiki_ (Občasný) - 23.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

"Přece lidi nebyli dřív až tak debilní ne?"
Ne, takhle vážně ne... byly duševní poruchy nebo zakomplexovaní lidé, atd. ale aby lidské jednání působilo jako porouchaný robot, to ne.


Očkovaní mají prostě už jiné elektrické spojnice a pochody v mozku, dá se u nich sledovat všelicos, od ztráty vnímání reality, nebo významů slov, po ztrátu osobní paměti, schyzofrenii (podle mě jak to není dokonalé a jak vlastně mají být takový ti koncoví roboti kteří příjmají na globální úrovni, tak je to skoro jako kdyby jim vznikalo separátní nové kolektivní vědomí - vlastní jen pro jejich vlastní druh, to mi tak připadá, klidně se zeptej GF, mě by to zajímalo jestli to tak je). Moc nimi do kontaktu nepřicházím, ale to co vyvádějí na silnici, to je ztráta soudnosti, pozornosti, soustředění, logiky. Připadají mi jako když byly takové ty pitvané žáby kterým se zkoušelo horkým drátem sahat na různé nervy a pozorovalo se, kterou končetinou škubnou, asi takový z nich mám dojem, že ten systém zkoumá "drátky" a proto takhle na nás působí, že jim co chvíli v hlavě překlikne.

Oproti tomu, moc se těším na vydání "příběhů neočkovaných" - protože podobně jako byly tečkované příběhy, chystá se natočit i netečkované příběhy, což bude vlastně zase ten tábor který si ustál tlak společnosti a rodiny a to bude určitě také moc zajímavé.

https://www.svedomi-naroda.cz/2022/12/22/vanocni-rozhovor-s-mudr-sonou-pekovou-ph-d-1-cast/?fbclid=IwAR0EmwH468RqgnuYZ4iPqAbMO3UuW9_WXMjmpges2x4eFYYxhpCpEoEeyQw

třeba pro zajímavost - jak mluví Peková, vědkyně která měla to povědomí od samého začátku, jak vlastně svými slovy potvrzuje vše kolem transformace a pozvednutí našeho lidství a vnímání - "úplně mi to zahltilo receptory pro vnímání tady toho, prostě to po mě úplně stejkalo, protože to bylo tak extrémní, tak vymyšlené, tak úchylné, tak ďábelské, že se to vůbec nechytlo". A taky dodala že v tomto období, se posunula od molekulární záležitosti do "jiných sfér molekulárního oboru". Což je podle mě trochu nápověda... Dále tam zmiňuje entity, a že bychom měli začít tyto věci pojmenovávat... no poslechněte. Velmi zajímavé. Hlavně pro lidi kteří jsou třebas čistě 3D, jsou neočkovaní a nejsou připravení na tvrdou konspirační teorii. Ti potřebují takový příklad, kdy někdo stejně hmotný jako oni - taková vědkyně, jim pak potvrdí že jí to dává smysl, se zajímat o kvantovou fyziku a ještě nižší a jemnější úrovně než jsou jen molekuly.
Mnoho neočkovaných najednou používá v běžné mluvě slovo energie, vibrace, aura, slouží jim to k popisování vjemů které naciťují kolem sebe, nebo že za fyzickou situací, je ještě jedna situace za tou úrovní, kterou si začínají být podle mě trochu více vědomi. Což je dobře, tohle totiž tak perfektně otevírá možnost víc vidět, cítit a vnímat. Od jemnohmotných bytostí, až po létající talíře. To otevírá nové obzory.
A říkám si jestli je ten posun takový díky tomu že očkovaní lidé se vlastně odpojují od kolektivního vědomí lidí, jak ztrácí svou lidskost, a jejich negativita se přesouvá a zakládá vlastní kolektivní vědomí "nového biorobotího druhu", nebo prostě tím že lidi už odchází v takovém počtu, že je to na kolektivním vědomí citelně vidět, jak je najednou víc prostoru pro tu původní utlačovanou lidskou stránku, když nelidé odcházejí.

Včera při hovoru mi někdo říkal, že už i lidé kteří nesledují žádnou alternativu nebo konspirace, si všímají "dvou táborů". Dá se říci že takhle asi reálně vypadá to "dělení dimenzí" a zároveň že máme základnu společnou skrze tu hmotu. To prostě nebude tak že se odvibrujeme do 5D jak si to barví Ava, fyzicky jsme stále tady a teď a budeme mít prostě společnou tu hmotnou úroveň. Ale to nemůže trvat déle než pár let, nemůžeme se s takovými dělit o kolektivní vědomí, o věci které jsou společné pro celý lidský druh, protože druh je taky jako jeden organismus, a jedinci jsou jako molekuly v jednom těle. Jsme spíše jako organismus který si všiml rakoviny a umírá a rychle se snaží množit dělením - tedy vyčleněním zdravých buněk do nového organismu zatímco ten starý je na odchodu. A až dojde k rozdělení, původní organismus chcípne.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Kiki_
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter