Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 18.5.
Nataša
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kde je podstata teroru od NWO?
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 17.12.2022 (18:50:56)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.12.2022 > ma.ni.> 


Jo, taky jsem to někde zaslechla, že nástroje byly přeladěny. Nemůžu soudit, určitě je v tom naprosto stejný princip jako ve všem ostatním - pokud to udělali, nikoho se neptali a hlavně to budou popírat.

Tak je to se vším, prostě NWO, nějaké elity, jakože, prakticky nejhorší odpad v tomto vesmíru, udělají zločin, zabijí svědky a všechny, kdo by proti nim šli, potom lžou a zapírají a lžou a zapírají a pak vsugerují "odborné veřejnosti" totální lži a ta je potom zadarmo šíří dál.

Pussy Riot se tváří jako proti putinovská umělecká ruská avantgarda. Ale to, co předvádí, je psychiatrické představení. Mě jsou nesympatické jak církev, tak Pussy Riot.
Nevím, v kterém kostele udělaly tu svoji slavnou show, za kterou šly dvě, nebo tři členky té skupiny na dva roky do gulagu, pak s nimi byly rozhovory, jak to tam bylo strašný.
Tenkrát při té své show křičely: "Bohorodičko, vyžeň Putina"

To je vrchol demence.
Odkazovat se na jakoukoliv křesťanskou, církevní duchovní instanci, při znesvěcování kostela ji vyzývat k sejmutí Putina.

Podle mě jsou nemocný, fakt psychiatrické případy, to, co předvádí, může za umění považovat jenom idiot na UMPRUM, nebo AVU, který potřebuje zápočet od svého satanistického lektora, fouska se šálečkou.
Jinak to vypadá doslova jak blázinec na výletě a ani nemají srovnány jakkoliv myšlenky.
Věřím, že jsou bohatě podporovány, dotovány a propagovány ze strany nacistického USA a západní Evropy.

Toho geopolitického bloku, kam my nepatříme a přesto v něm jsme a kde, když dojde na národní historickou kontinuitu, jsme kolaboranti.
Já nechci být na západě, chci je zničit.
Musíme se dostat z NATO i EU.
Musíme je zničit, kolaborantsky jim podrazit nohy, protože jsou to svině, naši historičtí nepřátelé a už se jde do tuhého, žádné příště už nebude.

Pop je děs.
Podle mě jsou to zvukové zbraně, to není hudba, to je zvuková zbraň na hlubinnou degeneraci populace.

Začínám mít pocit, že vakcína už začíná být na lidech vidět.
Mám dojem, že proti minulosti nejsou schopní vést konverzaci, nijak spolu mluvit.
Neustále někdo někomu skáče do řeči, jeden začne, řekne čyři slova o něčem, okamžitě mu do toho skočí jiná a ta začne o úplně něčem jiném, ale vzápětí je přerušena někým dalším, kdo do toho vleze s ještě úplně jiným tématem.
Všem je povoleno říct tak 3 - 5 slov, než je někým přerušen.

Já mám pocit, že dřív lidi nebyli až tak nevychovaní, že tohle je nové, nejsou schopní udržet pozornost.

Když jsem to pozorovala, tak to doslova vypadá, jako když spolu mluví porouchaní roboti. Nebo se mi stalo, že na mě mluvili 3 lidi zároveň a každý o něčem úplně jiném.

Přece lidi nebyli dřív až tak debilní ne?

Pozoruju to, já se lidem vyhýbám, co to jde, tak nemám až tak příležitostí, ale vypadá to, že těm robůtkům už odešly poslední zbytky zdravého rozumu, vychování, schopnosti se soustředit atd.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter