Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 5.5.
Klaudie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Slunná naděje
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 20.12.2022 (12:06:42)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.12.2022 >



Slunce nyní bude asi několik let aktuální téma.
Plyne z něj velká naděje.

Snažím se zorientovat v tom všem, co se stalo a co se děje, co je vojenský armádní vir, co je mimozemský armádní vir, co je nácek, co je potvůrka, co je co.

Ne všechno je vojenský psychotronický vir.

Je jisté, že vojenské psychotronické viry musely hodně ustoupit, z jejich původní síly nezbylo již nic. Jsou výrazně oslabené a zločinci, co tyto programy měli na svědomí, jsou zadržení.
Doopravdy mi nepřipadá, že by měli ještě jakoukoliv sílu, která by dokázala cokoliv změnit.

Ze Slunce jdou energie a informace, které v symbioze s nějakými mimozemskými, galaktickými technologiemi, přepisují naše informační pole.

Jsou to druhy technologií, které známe ze sci-fi i fantasy, z dobrodružných filmů ... jsou to specifické starodávné energie a technologie, používají nějaké zlaté obvody, jsou jakoby křehké, ale vysoce vyspělé.
Jsou to v podstatě starodávné počítače, technologie kultur, které tu byly dávno před kataklizma Atlantidy.

Zjistila jsem, již dříve, že při synergii a spolupráci spojení zemských a slunečních energií vzniká vevnitř země jakýsi zvláštní kov, vypadá to jako zlatý sodík, nebo lithium, který není zlato jako takové.
Protože je to měkké a lehké. Nevím, co to je, jestli to reálně existuje, ale taky jsem viděla, že byly násilím zneužívány sluneční a zemské energie, že byly plazma, těla a energie obou těchto živých vesmírných objektů, bytostí zneužity, ze strany těch temných násilím manipulovány, aby tuto vzácnou látku, tento žlutý měkký a lehký kov, uměle získávali.

Nyní ale došlo k situaci, kdy tato synergie naší Země a Slunce tvoří tuto látku jakoby přirozeně, protože to tak má být.

Celý informační prostor se těmito procesy změkčuje, odstraňuje militantní vojenskou strukturu a nahrazuje ji něčím daleko víc civilizačním, měkkým a lyrickým.
Kéž by to mělo vliv ve velkém.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter