Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 5.5.
Klaudie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Slunná naděje
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 20.12.2022 (12:06:42)


 Kiki_ (Občasný) - 21.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 
Nový level debility:

Odklízení sněhu prý může vést k infarktu, píší novináři 😀
focus.de/wissen/natur/meteorologie/wx-academy/unterschaetztes-risiko-herzinfarkt-droht-drei-fehler-duerfen-sie-beim-schneeraeumen-nicht-machen_id_180439674.html

už se nemohu dočkat až budou psát ovečkám, že tlak při sraní může způsobit infarkt

Tak tihle hajzlíci jsou kam vítr tam plášť - ti lékaři co zabili toho chlapce rodičům taky nejdříve říkali že se nemusí bát, že malé děti krevní sraženiny prakticky nemají, a pak hle, po tý transplantaci očkované krve dostal sraženinu dlouhou přes prakticky celé jeho malé tělo, tak zase otočka - není se čeho bát, u malých dětí jsou krevní sraženiny normální... A nakonec když chlapec zemřel, tak nikde žádné záznamy, nikdo nic nevidět, nikdo tam za nic nemůže. Orwell a přepisování událostí přímo pod nosem. Vrcholem všeho by bylo, kdyby po vzoru Kanady nakonec lékaři řekli "jestli máte deprese z toho že jsme vám zabili dítě, můžeme vám nabídnout eutanázii".

Pod článek psal koment nějaký Roman-hlavní prudič dezinfoscény - a to tvrzení že za to úmrtí může vakcína (genová terapie) vyvrací. Ehm, ano, vyvrací to na základě NĚJAKÉHO článku někde zase kdoví z jaké prdele si to vytáhl a kdoví z jaké prdele si to vytáhl ten novinář který většinou píše články od stolu a hledá nápady po telefonu. Žurnalisti už kolikrát nevytáhnou prdel z kanclíku, píšou na objednávku a ohánět se nějakým článkem někoho vpravo vlevo, kdo není zainteresovaný, jo to fakt budí důvěryhodnost.

Sama jsem bohužel měla kamarádku, kterou odvezli, měla selhání ledvin a dali jí remdesivir. Doslova jí zabili, a toho si byli citelně vědomi i všichni lidé okolo, celá rodina podle toho co se jim dělo a jak s nimi lékaři mluvili, věděli, že se nepostupovalo správně. Lékaři také dlouho nechtěli ani přiznat, že ten remdesivir jí vůbec podali - to přeci neřeknou rodinnému příslušníkovi, když ten by si mohl na koleni zjistit, na co ta látka vůbec je a mohl by jim na místě dělat scény, že se pokoušejí člověka zabít. Až když už je po všem, a lidi truchlí, kolikrát nemají sílu ani vůli se zvednout a po těch lékařích zpětně ještě jít, a na to se lékaři a celý systém spoléhá. Dokud nedojde k tomu úmrtí tak se bude tvrdit "ano, je to v pořádku, nic to není" a pak jen krčí rameny a vlastně řeknou že je to smutné ale to se stává...

Nějaký pisálek pak od stolu se jde zastat statečných lékařů a sesmolí něco uhlazeného aby vlastně celý ten příběh označil za dezinformaci. Ale bolest těch rodičů je skutečná, že to dítě zemřelo, je pravda. Rodiče mají důkazy a mají svá tvrzení na základě toho, že byli přímo u věci, stalo se to doslova před jejich očima! Vyvraceči tzv "dezinformací" se pak ohánějí nějakým článkem od kdovíjakého kreténa který má čip v mozku a rozkaz "hájit systém". Navíc že nemocnice se "hájí" faktem že tam to dítě nikdy nebylo...? Haló... cililink! Tady nemá právo o tomhle vůbec co psát nějaký pisálek s nulovou informovaností. Tady má nastoupit policie a řešit proč se ztratily záznamy o úmrtí.

A tady mohu i navázat na sluníčkářské oblíbené Norimberské procesy - ty jsou kde? Policie tady není schopná řešit ani únos a zabití které se jim stalo doslova pod nosem, nezajímá je asi že zmizely nějaké záznamy, nikoho nezatýkají nevyslýchají a to se stal zločin za který zaplatilo životem malé miminko. Zato všechny cukřenky onanují nad představou, že se bílé klobouky hrabou v utajených spisech Bílého domu. Kde jsou ty jejich slavné klobouky nyní hm? Už se těším jak nějaká cukřenka řekne, že to oni určitě ukradli ty spisy protože je potřebují do procesů... jasný jasný - to určitě, než nějaké klobouky hnou prdelí tam se tu dějí zvěrstva na obyvatelstvu, ale hlavně že to s námi myslí dobře. Hlavně že nás spasej že. Spása je na dosah, ale vždy nedosažitelná.

A ti lékaři fungují na klinikách smrti dál. Všichni.,
Otázka pro cukřenky: Kolik lékařů, kteří tady rvali do lidí očkování je už za katrem v těch vašich slavných procesech? Nechci posty z FB o tom že to tvrdí Q, chci příběhy z vašeho okolí, chci vědět o lékařích které znáte osobně, kteří očkovali vaše příbuzné a rodiny. Stále pracují že? Nikdo s nimi nic neudělal že? Hlavně že každej z nás zná ve svém okolí úmrtí na očkování, vedlejších účincích atd. Ale že by vpadli někam na kliniku a pozatýkali vrahy, o tom tady neví nikdo. Takže tolik k těm procesům.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Kiki_
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter