Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kde je podstata teroru od NWO?
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 17.12.2022 (18:50:56)


Kiki_ (Občasný) - 20.12.2022 >

https://otevrisvoumysl.cz/postizena-v-kanade-chtela-plosinu-pro-vozicek-do-domu-namisto-toho-ji-nabidli-eutanazii/

Normálně mi docházejí slova na popis tohohle světa, této situace...a to mám obvykle hodně barvitých slov na všelicos. Ale tohle je fakt už nátěr, to jestli někomu připadá normální, tak už tady dávno nemá být - reklama na eutanázii?

Jo no, moje podezření na ty slavné MedBeds možná bude ještě pravdivé - je to tak rok zpátky co byl světu představen takový malý sarkofág, taková postel, která usmrtí člověka. Jen si tam lehnete, zavře se skleněné víko, usnete a odejdete. Neasistovaná sebevražda.

https://magazin.aktualne.cz/firma-vyvinula-chytry-sarkofag-na-eutanazii-lide-stisknou-tl/r~e5df7ec2577211eca1070cc47ab5f122/

No, hned mě napadlo - podobnost se slíbenými MedBeds je až taková, že člověk než si tam lehne, nepozná jestli ho to bude léčit nebo zabíjet. Asi proto to lidem teď tak horentně slibují, aby se na to těšili. Trochu mi to zavání už na dálku.
ale tak, to je jasný že, lidi neumírají dost rychle, pandemie se nepovedla tak, jak se původně předpokládalo, jsme asi moc odolní, ano pár lidí odešlo na chřipečku, ale oni nám slibovali rakve v ulicích a situaci jak z hororu o černém moru. Čísla nakonec byla tam mizivá a trvalo to tak dlouho, že bylo i prokazatelné jaká je to zbytečná panika. Ani to očkování zatím nezabralo tak rychle jak si představovali. A sahaj po všeličem, co je po ruce!

https://otevrisvoumysl.cz/novy-zeland-urady-unesly-dite-rodicum-aby-na-nem-provedly-lekarsky-zakrok/


Vrazi v bílém, totální bezmozci, odpojení...jsou to nelidské zrůdy a stroje bez citu.

Do rukou lékařů se může svěřit asi už jen někdo, kdo si neváží vlastního života, nebo nechce žít vůbec. Tam by mě nikdo nedostal už ani heverem. Prostě starat se o sebe všemi možnými dostupnými prostředky vyhýbat se těm jejich "rutinním" čičmundovinám a kdyby byla nouze nejvyšší, tak si přitáhnout lékaře, který má mozek a cit ještě v srdci.
Popravdě, ti policajti co jsou zapíchaní, než aby byli ovládáni stroji na dálku, tak taky doufám že to s nimi brzy sekne, je to drsný takhle říct, ale oni stejně neovládaj, co vlastně dělaj. Jak mohli takhle v klidu vzít to utrpení té matky? S nima to ani nehnulo ale není to žádný výcvik, prostě už to nejsou napůl lidé ale stroje s chladnou logikou a příkaz byl jasný. Totéž platí pro armádu, kdo si to nechal bodnout tak už by měl vypadnout než tady nadělá víc škody na obyvatelstvu. A popravdě, tohle snad platí i pro ty nezapíchané vojáky, kteří by i přesto uposlechli rozkazu. Někteří sice měli dost rozumu aby řekli těm doktorům ať to stříknou do umyvadla, ale stejně maj zelenej mozek dost na to, aby poslouchali protože se bojej že nebudou mít na chleba.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Kiki_
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter