Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kde je podstata teroru od NWO?
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 17.12.2022 (18:50:56)


 Kiki_ (Občasný) - 19.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Mrkni do komentářů jak blbost kvete... 🤣

Když už je tam rozumný komentář trefně napsaný že archeologové stejně vědí prd (jakože vědí protože jim mnohdy nesedí data když je to někdo učil schválně blbě), tak dostane takový kotel, že nemá smysl na to těm lidem ani odpovídat.

Mě už ve škole nedávalo smysl, že nám předkládali časovou osu tak krátkou, a přesto je mnoho důkazů o tom, že stáří některých věcí nevypovídá naší historické ose která je nám ve škole předhazována. Už tehdy mi přišlo "kam se poděly ty události na časové linii?" Historici to pohodlně zaonačí 5-10 000 př. n. l. a víc si hlavu nelámou, ono se to už nějak poskládá.
Ale člověk, když zase studuje jiné zdroje z jiné kultury, tak to časově nesedí - například data která se vykládají nám Evropanům o historii, neodpovídají tak úplně tomu co se musí vykládat těm lidem, kteří kopou artefakty v Egyptě, blízkém východě nebo třeba v Indii. V Evropě se nám musí nakecávat že veškerý náš vývoj byl za poslední 2000 let a že předtím to bylo o ničem, primitivní kamenné stavby. Ale v Egyptě KAŽDÝ ví, že vývoj tam byl daleko daleko dříve - před těmi 10 000 lety se žilo lépe než dneska co se týče technologií, zlatý věk a doba úpadku jsou prohozeny, protože Egypt měl největší boom technologií po rozpadu Atlantýdy (byl vystaven ze zbytků a odvezených vědomostí které v Atlantýdě měli) - byl na vrcholu prakticky od založení a až potom postupně upadal, protože se ztrácely ty schopnosti a vědomosti, zatímco nám se tvrdí že se postupně vyvíjeli v technologiích. Prohazují i stáří pyramid z toho důvodu, aby jim to sedělo na tuhle tezi - že nejlepší a nejzachovalejší pyramida byla postavena poslední, zatímco ty co už se rozpadají nebo jsou nejslabší, se postavily jako první a logicky tedy jsou nejstarší. Ne, ty nejzachovalejší systémy byly postavy první, proto vydržely - protože je stavěl někdo kdo věděl jak mají fungovat, ale jak se to předávalo dál a dál, jak upadalo vědomí lidí a ztrácely se schopnosti, pak už nebyl ten um, to postavit stejně dokonale. Taky je rozdíl postavit takovou věc, když máte člověka který běžně umí levitační přístroje a jiné uvádět do funkce a když se pak další a další generaci naučily vždy o špetičku méně až to nakonec nikdo neuměl.
A tohle se například v Egyptě dobře ví, tam když přijede turista, nesmí mít jiného průvodce než speciálně školeného egyptskou vládou, kterej ví jakým rohlíkem zase opíjet ovečky. Akademický titul dají jenom tomu, kdo bude držet ty naučené teze a nikdo jinej tam nesmí šířit veřejně pravdu, ale mezi obyvateli se to běžně ví ve větší či menší míře, že to není pravda.

A proto je pravda, že archeologové vědí prd, jenom papouškujou naučené obrácené tabulky a mají k dispozici postupy jak navléknout novou vykopávku na stávající schválený a mainstreamem rozšířený systém. A v poslední době je pro jejich smůlu vidět, že mnohdy jim ty nové stroje určují stáří nějak "divně" - přístroje možná tvrdí pravdu ale nesedí jim to do té umělé historie, proto jsou chudáci z každého dosavadního objevu docela paf a nevědí si s tím rady a píše se o tom že to jsou záhady.
A jak je nyní možné sdílet celosvětově po internetu informace, je to už hodně vidět, jak ty objevy na sebe navzájem nějak neladí a vlastně podpokápají vše co máme o historii naučeno ze škol. Proto je tady cítit že NWO potřebuje zase reset informací mezi lidmi, proto je tu snaha opětně zase vynulovat obyvatelstvo a udělat novou přepsanou historii. Protože tady jim to už prosakuje - dokud se archeologové jenom učili v knih ty jejich vymyšlené teze, nějak to šlo, dneska mají ale spolehlivější metody na určování stáří a navíc si mohou přečíst kde co bylo objeveno na druhé straně planety a jakou metodou bylo odhadováno stáří. A hle, ono jim to nesedí...divný hmmm 🤣

A ještě největší bordel jim v tom dělá fakt že museli zkombinovat bibli a vědu - v bibli je popsán příběh o potopě světa, a kterou zažili lidé aby se to mohlo vůbec dochovat do spisů jako lidský příběh. V historických učebnicích o národech a počátcích civilizace jsem si nějak nevšimla, že by někde bylo popsáno zaplavení kontinentů, to historie pohodlně vynechala ale přesto se to v bibli dochovalo. prostě jim to dělá bordel a potřebují zase zresetovat historii.

To samý se děje jak nám tvrdí že už nemáme technologii na to abychom přistáli na měsíci. Jakože COŽE? Logika hadr. Takže před desítkami lety to šlo, a nyní už to nejde jo? A přeci se nám tvrdí jaké úžasné objevy děláme, jak se fantasticky vyvíjíme každým rokem rychleji a rychleji. Jak pro nás ty technologie a objevy pracují čím dál lépe. A neumíme udělat to, co údajně jsme dělali před pár desítkami let jo? Opětně snaha tady "převracet data". Protože ten technologický postup je dvojsečný - měli bychom logicky umět více, ale oni zároveň nepotřebují abychom viděli něco nového co je možná jinak než nám celou tu dobu vykládali, tak se raději řekne ten blaf, že už to neumíme. Krásný, a teď tu o červené Karkulce...



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Kiki_
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter