Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 3.5.
Alexej
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O Jezuitech na Měsíci a v Chartres
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 24.11.2022 (03:07:14)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.11.2022 >


Protože nemám ráda strachová místa, kterým se musím pro jistotu vyhýbat, tak jsem se dálkovým nazíráním podívala do katedrálního prostoru, kde jsem viděla černou seanci, asi Chartres, jak to tam vypadá dnes.

Dvě archontské síly už tam nejsou, místo nich je tam vidět duhová světelná energie. To místo se hojí, je odstavené a léčí se. Když jsem se ptala, jestli bude možné najít skutečnou zdravou kultickou energii toho místa, bylo mi řečeno, že ano, ale později, že teď je ještě brzy, že se to ještě léčí.

Tenkrát, jak jsem viděla černou seanci, jsem samozřejmě proti těm dvoum archontským silám narukovala,to už ale nebyly moc při síle a stáhly se, potom se celé místo prosvěcovalo, světilo, aby se zahnala hnusota po jezuitských satanistech.
Tudíž to místo je vysvěcené a léčí se, nějakou dobu to bude ještě trvat, než se úplně vyléčí a pak jsem zvědavá, co tam bude. Většinou tyto potvory dusí něco krásného, vnitřně bohatého a typického pro dané místo, místní kultické síly.

Měsíc pociťuju v poslední době jako nás nijak neohrožující a včera jsem ho viděla v náhledu, že je plný jasné, vitální, fialové záře.
Měsíc jsem nikdy příliš neřešila, šel mimo mě, začala jsem ho řešit až tento rok ve spojení s jezuitskými útoky, kdy jsem viděla, jak na mě z Měsíce vřeští nějaká zešílelá jezu figurka, to mě nakrklo a pustila jsem se do něj.
Vlétla jsem psychikou do Měsíce a začala si tam dělat vlastní pořádky, pak jsem tam začala převádět podmínky, jaké vládnou v centru naší planety, celé se to sladilo. Dřív by to bylo nemyslitelné a kdybych se někdy dříve rozhodla dělat psychikou pořádky vevnitř Měsíce, asi bych nedopadla dobře.

Teď se mi to ale podařilo, ta vřeštící zešílelá jezuitská obluda s plesnivým skřehotajícím hlasem prohrála. GF a další spojenci z vesmíru tam nějak přenastavovali technologii, která je venitř Měsíce a která nikdy nešla takto přenastavit.

A nyní jsem viděla Měsíc ve vitálním fialovém světle, což vypadalo jako pozitivní energie, pochybuju, že by jezuiti byli schopní vyprodukovat takovou energii.
Tudíž obě ta místa, o kterých píšu, už jsou vlastně vyřešená a zdá se, že největší jezuitské příšernosti už jsou poražené.

Sice mi na psychiku pořád tlačí ještě jedna obluda spojená s křesťanstvím a židovstvím, taky nějaký archont, který je usazený na tomto serveru, tento web je tou obludou prosycený.
Vidím ho jako suchou, studenou, trčící, zlou mužskou postavu nějakého jezuity, takové to typické zlo. Štíhlá asketická postava, kamenný ksicht, ledové srdce, nulový humor, striktní vynucování pořádků.
Vevnitř je to ale bachratá beďarovitá poživačná hmyzí potvora, která žere oči, požírá energii umučených na internetu, těch, kterým byly těmito zrůdami zničeny dobré plány, těch, kteří byli skrze internetovou šikanu dovedeni k sebevraždě, prostě žere to rozmačkané, zbytečně zmařené lidské energie, hlavně ženské, ale i mužské.

Proto je třeba proti těmto móresům jít, proti těmto "tradičním hodnotám". Proti tomu chladu, tichu, aroganci, ignoraci, křivdě, nespravedlivosti.
Šikanu na internetu dělají jezuiti a podobná verbež od NWO. Možná že ani ne 10% objemu kyberteroru a šikany dělají lidi.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter