Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 3.5.
Alexej
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O Jezuitech na Měsíci a v Chartres
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 24.11.2022 (03:07:14)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> 



Celý tento koloběh zrůdností zřejmě bude muset vyplynout na povrch.
Zatím nemám důvod si myslet, že se mi děje něco jiného, než co tvrdím, že se mi děje.

Jsem v situaci, kdy jsem v telepatické komunikaci s Galaktickou federací, po dlouhé mimozemské válce, které jsem se účastnila v pozici magické čarodějnice na jejich straně, prostě jak jsem to popsala.
Vidím je na nebi, jejich lodě a mám to i vyfocené, tedy racionální důkaz, že jde o realitu.

Nemám důvod si tedy myslet, že jsem blázen a nijak zvlášť o sobě pochybovat. Naučila jsem se stát si za svém.

Zažila jsem vícero napadení, ten incident se Sklenářem se udál v době, kdy na mě po dlouhé, naprosto iracionální zamilovanosti začaly mluvit hlasy, přičemž mi bylo sděleno, že jde o toho, do koho jsem byla tehdy zamilovaná a já si to zracionalizovala jako šamanskou iniciaci.

Tehdy jsem nic nechápala, o NWO tušila něco zdálky z rychlíku, vůbec mě nenapadlo, jak věci byly.
Tehdejší události mě velice v životě zničily, teprve později, od r. 2015 jsem získala vhled, o co tehdy šlo.

Bylo to technické uhranutí, proto to trvalo strašně dlouho, nedalo se s tím nic dělat, ač jsem myšlenkově nesouhlasila, přešlo mě to až když mi pomohla GF.
Teprve tehdy jsem dokázala uvidět satanistickou symboliku toho člověka a pochopila, že je od NWO a že jsem se stala obětí satanismu, techno-okultních prostředků NWO.
Ten člověk měl na SPZ auta a mobilním čísle 666 a jeho FB identita obnášela ikonku pejska, což je prý poznávací znamení globalistů.
Dokud mi to nevysvětlila GF, nebyla jsem schopná to vidět a vůbec se hnout jakkoliv mentálně z místa.

Teď se tady zase dějí tyto divné věci s těmi divnými anonymy, kteří jsou při sebelepší vůli z lidských měřítek naprosto abnormální, děsiví a nepochopitelní a ta teze, že to nejsou lidi, ale UI, je velice pravděpodobná, řekla bych.

Pomůže to nepřítele vidět v pravé podobě.
Je to technika, nacistický projekt.

Stejně tak naprosto obludná a děsivá politika se děje proto, že tam nejsou lidi. Jsou to kyborgové, napůl lidi, nebo rovnou klony, je to naprogramované.
Je to program, počítačový algoritmus.

Nejsou to skuteční lidé.

My tohle musíme pochopit.

Politici jsou kyborgové.
Na internetu nás terorizuje umělá inteligence.
Systém 5G dokáže ovlivňovat naše mentální operace.

Teprve když plně pochopíme tyto věci, můžeme se hnout dál. A začneme se angažovat.
Dokud věříme, že ty strojové operace jsou lidi, věci se budou jenom horšit.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter