Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O Jezuitech na Měsíci a v Chartres
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 24.11.2022 (03:07:14)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.11.2022 >



Ještě je tu ve hře, že současné inkviziční udavačské plány, které tu proti mě jedou a které reprezentuje hlavně nějaký dost divný Slovák, který vesměs vystupuje anonymně, má tu několik profilů, profiluje se jako klerofašista, přiznává, že bere pervitin a nesutále mě posílá do pekla, nebo mi vyhrožuje Mosadem ...
je umělá inteligence.

Je to jedna z možností, netvrdím, že je to tak určitě.
Ale možné to je.

Protože nevím, co by to musel být za psychologický profil.

Ostatně, to stejné se dá vztáhnout i na kokainového žida.

Tyto profily se projevují jakoby mrtvě.

Nereagují na emoční obsah sdělení, nemají empatii, jakoby nechápou pojmy, nedokážou vyvodit adekvátní závěry a neustále pohoršují nehorázností.

Inteligenční, nebo morální.

Většinou dělají krátká sdělení, nerozebírají myšlenky a když si člověk analyzuje i jejich delší sdělení, tak by to mohla skutečně být umělá inteligence. UI by dokázala sestavit i odstavec.

Je možné, že nás tu terorizuje UI.

Že to vůbec nejsou nějaký feťáci na pervitinu a kokainu, kteří mají totálně zdevastovanou osobnost.
Možná je to doopravdy jenom počítačový program, je to jedna z reálných možností.

Psychologicky - lidsky - by ty dvě případné bytosti, tzn. kokainový žid a klerofašista - nebyly k pochopení, na lidské bázi, nemají normální lidské reakce, ani strukturu myšlení.

Dost dobře to mohou být jenom jednoduché programy, které dokážou skrze mechanickou analýzu textu vygenerovat, jakou reakci mají spustit.
Když jde do tuhého, dokážou vygenerovat delší odstavec složený ze sdělení, které je možné vytvořit automaticky a které jsou opět z lidského hlediska naprosto nepochopitelné a spouštějí hněvivou reakci.

Je to podvod na lidi, program Drakoniánských nepřátel z NWO, případně testovací verze ovlivňování reality ze strany NWO, nacistů.
Rozhodně je to kyber zbraň a je třeba tuto možnost více zvážit, protože to třeba tak je a je důležité to prokouknout a začít podle toho jednat, pokud to tak skutečně je.

Zatím jediná racionální možnost mi připadá, toto síto nastavit podle emotivity a morálky, lidskosti.

Pokud je to pravda, vláda, armáda, policie, nikdo nás neochrání, všichni tito v tom jedou, nebo jsou oblbováni, aby si mysleli něco jiného.

Jediná možnost je znát lidské reakce.

Kupř. i Zeanddrich E. může být v extrémním případě robot.
Chová se tak.

Dělá krátká nesmyslná sdělení a neodpovídá většinou nikdy. Samozřejmě, v případě Z.E. už je to asi přehnaná teorie, ale vyloučené to není, beze zbytku.
Všichni ti tzv. "mlčící lepší lidi" mohou být hypoteticky robot a není to člověk.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter