Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O Jezuitech na Měsíci a v Chartres
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 24.11.2022 (03:07:14)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.11.2022 >


Netuším, jak mohou být tyto vjemy faktograficky správně, co mají, nebo nemají jezuité společné s Chartres, nebo jak jsou rozlezlí na Slovensku, jestli jsou to jezuité, nebo jiná křesťanská pakáž.

Nevím, připadá mi to nedůležité, i faktografie všelijakých těchto věcí, jako je výklad dějin, mi připadá nedůležitá.

Všechno jsou to lži, snůšky nesmyslů, dokud nebudou chronovizory, nemá smysl se snažit skládat reálné dějiny.
Lepší jsou pohádky, doslova, ale pořádně nabušené, ne tu křivdící hnusotu, co nám naservírovali jako naše dějiny.

I to, co seslintali Palacký atd., jsou pohádky.
Nejsou zdroje toho, co se reálně dělo - jezuiti spálili všechny knihy a záznamy.

Takže to, co píšu, může být klidně bráno i jako fakt.
Nemá smysl se hrabat ve "faktických", tedy jezuity potvrzených dějinách, stejně jsou to lži a účelový výklad.

Pravda je ta, že jezuiti a vůbec tento křesťanský zlý slizký hnus, pracovali s nějakými techno-okultními záležitostmi a měli základnu na Měsíci.

Takže je úplně úplně iracionální, aby tyto odporné bytosti ještě jakkoliv zacláněly v našem věku.

Tito budou brzdit poznání a půjdou proti mě, jak ten odporný slovenský úchyl. To je prostě církev.
Satanističtí židé se tu na mě vynasnažili s kokainovým židem anonymem. Ti ale nejsou pánbíčkáři.

Jak moc to musí být ještě průhlednější, že potřebujeme přijmout nové poznání a že všelijaké seschlé staré zbytky debilit nemůžeme tolerovat.

A jestli si tady nějaký seschlý zastaralý formy života s dementní sadistickou ideologií myslí, že si na mě můžou otevírat hubu, tak ne, nemůžou.

Už jsem na ty náboženský chcípáky na tomto serveru absolutně vysazená.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter