Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 3.5.
Alexej
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O vlivu dimenzionálních technologií
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 28.10.2022 (13:50:38)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Ono je fakt otázka, kdo lítá na nebi, kdo tedy přistane, kolik je všelijakých skupin mimozemšťanů a jak je to mezi nimi pořešené.

Já se bavím s jednou skupinou, která stála proti NWO, proti Drakoniánům.

Kde je úplná realita, to pochopitelně nevím.
Hlavně jsem z toho všeho už strašně unavená, protože už dva roky se dějí v mediálním, veřejném prostoru samé nehoráznosti a lži, Drakoniáni prostě nasadili to, co jediné můžou dělat - smát se do ksichtu a zničit všechno, co můžou.

A když jsem měla možnost pozorovat dva roky, jak se lidi chovají a k čemu inklinují, ztratila jsem o nich dobré mínění a převorala jsem pohled na realitu.

Musela jsem vystřízlivět a co nejvíc zhodnotit realitu.

Ta je následující.

Mluvím s mimozemšťany / tajnými vesmírnými projekty / s podzemní civilizací.
Protože běžně vidím objekty, které se mnou telepaticky spolupracují a ten signál patří k těm, se kterými se bavím, ta technologie tudíž taky a navíc se to dá vyfotit.
To, že se s tím materialisticko-ateističtí vědci odmítají smířit, je otravné a únavné.
Můj osobní dojem a přesvědčení je ten, že se jedná o skutečnou Galaktickou federaci, tedy mimozemšťany.

Dál už ta realita a její hodnocení není nijak skvělé.

Podle mých pozorování se neuskutečnil žádný masivní kontakt s mimozemšťany, nějaká aktivní telepatická spojení, nějaký významný přenos informací, jak jsem si myslela.
Fakt jsem měla pocit, že těch lidí s telepatickým spojením s mimozemšťany je spousta a že cítí stejně jako já jistou zodpovědnost a proto potřebu o vecech mluvit a veřejně sdílet důležité informace. Plus k tomu patřilo moje přesvědčení, že ty informace se budou scházet a podporovat.
Tak toto prostě není pravda.
Žádná psychická média nejsou, nikdo nevystupuje, jsem naprosto ojedinělý úkaz.
Poselství typu Pavlína Klemm neberu v potaz, říkat půl hodiny "láska" a "světlo" je na přes držku, ale není to poselsví.
Elena Danaan atd. je jednoznačné NWO a všelijací "insideři" si taky dost odporují.
Ztratila se jednota, všechno to stálo na mylných předpokladech, proto se to stalo.
Míra devastační zle míněné propagandy NWO zapůsobila a lidi mají tendence věřit NWO a nekritizovat je, zato autentické proti NWO velice kritizují a nevěří jim.
Proto se vytrácí cokoliv jako vědění o mimozemšťanech.

Proto se taky zdá čím dál méně pravděpodobné, že nastane kontaktní událost.
Není to možné, informace jsou rozbité a lidi se chovají daleko víc vadně, než si kdo kdysi dokázal představit.

Celá mimozemská věc zůstala v utajení.
A populace evidentně nemá na to, pochopit a přijmout mimozemšťany, navíc moje GF vyjadřuje vůči lidem už taky poměrně nedůvěru a nijak nadšení z nás opravdu nejsou.
Věci se změnily.

Akorát hráblo spoustě lidem, kteří nyní mají dokonalý přehled o svých minulých životech atd. Jak se děla ta dimenzionální válka, není se co divit, bylo to náročné.

Takže skutečně těžko říct, co bude, je třeba si ale pravdivě přiznat, že ač je GF na nebi, lidi ji na zem nepustí.
Takový je skutečný stav.

A mohla bych barvitě vysvětlovat, kdo musí nejdřív zemřít, a jaké počty, než nastane nový věk ... ale ať si to každý domyslí.






<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter