Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O vlivu dimenzionálních technologií
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 28.10.2022 (13:50:38)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> 



I když jsem dřív lidi zas až tak nemilovala a nijak úchvatný názor na ně neměla, tak mi ta deziluze opravdu vzala dech.
Doopravdy je situace, kdy není možné uskutečnit kontakt, právě i pro horu těch dezinformací, které tu jsou.

Jak jsem viděla takové nahlédnutí, tak celá reálná základna Galaktické federace světů je pár nějakých SSáků na nějaké základně mimo planetu, odkud vysílají zprávy, které se mají dávat do veřejného prostoru, co se týká mimozemské otázky a to potom našeně šíří Dr. Salla. Je to ve skutečnosti mediální kachna, ale dokonale ovládla prostor.

Reálný prostor kolem planety hlídá ta GF, se kterou se bavím a ti prostě nejsou zastánci globalismu.
Ta věc je složitá, já už jsem z toho taky unavená, je to válka, krutá válka a celou dobu je děsivým nepřítelem neskutečná lidská tupost.
Neschopnost věci vidět realisticky, já vím, že je to celé nové a vůbec je to celé nad naše síly, ale ta nechápavost a sklony k náboženským zkratkám chápání, k nutné idealizaci, nebo technokracii, nebo vůbec absolutnímu nezájmu .... prostě lidstvo je strašně tupý a většinově ho to vůbec nezajímá, celé to téma.

A už je to zmršený, celý ten plán jede jinak, než jak to bylo původně myšlené, že se probublá vesmírný vir přímo z GF a vše zmaří, na informační úrovni, to nebylo úplně v plánu.

Dnes je všechno tak zmatené a zprasené, že kdyby se GF začala objevovat na obloze, nebyla by v ně důvěra, naprostá většina lidí by nic nechápala a ti, co se zajímají, už jsou tak zahlceni dezinformacemi, že by začali reagovat příšerně.

Takže nemyslím si, že je kontakt nějak reálný, prostě to začínám vidět jinak.
Nejde to.
Zajímá to minimum lidí a jen minimum lidí k tomu má zdravý a nějak vyrovnaný vztah.
Pořád je to děsivé mysterium a bohužel v tom funguje ta děsivá propaganda, kdy je celé jméno Galaktické federace děsivě zničeno.
Protože to jsou jediní mimozemšťani, které znám a u kterých mám zkušenost, že stojí proti NWO a o žádných jiných nevím, tak mi z toho vychází, že se celá věc skoulí jinak, nějak po svém.

Nyní je prostě tak špatná situace v chápavosti lidí, že kontakt nepřichází v úvahu.
Něco se musí stát.
Kdyby pomřeli Dr.Salla, Elena Danaan, nebo ztratili kontakt na tu SSáckou grupu, co stojí mimo tuto planetu a zásobuje je žvásty, které tu mají propagovat, že by zmizela tato odporná USA lživá mašinérie a v celé mimozemské otázce se rozhostilo ticho, bylo by lépe.

Dokud tu řvou tihle parchanti a propagují to nejhorší zlo, nebude dobře.

Bohužel, prostě na těch varováních proti Galaktické federaci, že jsou to lumpové, rozhodně něco je, Galaktická federace Světů s Thor hanem přes Elenu Danaan tuto mrazivou vizi naplňuje vrchovatě.
Prakticky je to však jen mediální kachna, nemají reálnou vojenskou moc.
Kontakt ale ty žvásty dokážou zhatit určitě.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter