Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 3.5.
Alexej
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O vlivu dimenzionálních technologií
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 28.10.2022 (13:50:38)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Nejvíc v povědomí mají lidi tu USA Galaktickou federaci světů a to je podraz. Pochopit, že jsou mezi mimozemšťany nějaké nesváry, i mezi těmi lidsky vypadajícími a že je realita prostě složitá, to lidi nepochopí.
Prostě na tohle nemají, evidentně jsou schopní uvěřit maximálně na nějaké blond rasy, co jim přinesou medbed.

Přitom je extrémně důležité, aby byla zachována přirozená linie vývoje, která se odvíjí od vztahu k planetě a je nutné k tomu obnovit člověka s šamanskými, ne-ideologickými přístupy.
Člověka, který nemá v hlavě vadné ideologie.

Všichni ti důchodci s nebe peklo ráj v palici to už asi nedají co?
Nedá to ani moje generace.

Je ale otázka, jestli se tu vůbec musí přistávat.
Celé je to totiž dost dobře i o tom, jak moc to chceme ti, co jsme do toho zainteresovaní.


Dřív bych nepřenesla přes srdce, že musím jako člověk vydržet takovou děsivou věc a protože jsou ostatní kokoti, nikdy mimozemšťany neuvidím.
Ale už mi to začíná být fuk.
Třeba to není nutný.

Přesvědčit 80% těch tvrdých zabejčených, vadnými ideologiemi podebraných lidí, o něčem, co jde totálně mimo ně, protože se to s nimi frekvenčně doslova míjí, to nejde.
Budou muset zajít, pak budou mimozemšťani.

Nebo nezajdou a pak nemůžou přilétnout mimozemšťani.
Mě už je to fuk.
Stejně, si to třeba nedopadne, už se s tím smiřuju, ty dementi nejsou schopný pochopit vůbec nic.
Co jsou schopný pochopit, medbed, léčivý postele, techniku, technologii.

Sílu mysli vůbec, důležitost etiky vůbec...
vše se ukázalo na Křešové.
Amorální odporná svině, která hrála v pornu a propaguje USA. A přesto málokomu vadí.

To je pořád dokola.
Buď budou davy dementů, nebo bude vědění.
Jakkoliv to vypadá děsivě, fakt je možné, že se světýlka nedočkáme dobrých konců a zhasnem domů.
Tady je to prostě zabitý, přes tolik debilů a jejich dementní vůli nejde dělat dobrý věci.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter