Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O vlivu dimenzionálních technologií
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 28.10.2022 (13:50:38)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Celkově to vypadá, jako když se probouzí a vylejzá z rakví nějaký prastarý kruh.
Jakoby to archontské jádro, ten úplný střed, to jsou ti, co to řídí.

Toto je fascinující, plně to odpovídá mým zážitkům, což jsem našená, jakkoliv to je morbidní humus, protože to je realita.

Galaktická federace Světů je skutečně ta odštěpenecká klika z Galaktické federace, je to ta klika, kterou jsem poslala do kšá v lednu 2021.
Tato klika vždy spolupracovala s Drakoniány a dělala satanistické podrazy, na začátku 2021 bylo jasno, že to jsou satanistický podvodníci, dokonce se stalo, že minimálně jednoho normálně GF popravila a ten parchant se probral jako jeden z vesmírných zločinců jako nějaká zavinutá zmutovaná pavoučí zrůda hluboko v archaické rakvi.

Nyní, co tak poslední dobou vnímám, tak dochází k rozkladu a neustálému oslabování těch NWO satanistických struktur, je pryč největší vitální síla toho vesmírného viru, jsou pryč Drakoniánské elity, zůstala tu moje GF a právě ta zkažená klika, která se teď nazývá GFS, která spolupracovala s temnými strukturami, resp. nejhorší archonti byli infiltrovaní do GF a mají na svědomí tu falešnou agitku kolem GF, tedy to, co propaguje Dr. Salla a Elena Danaan.

Zažívala jsem takové ty řezavé pocity nutnosti probořit právě tyto odporné hnusné nepodchytitelné struktury a neustále jsem měla pocit, jako když rozkližuju hnusné archaické hmyzí sevření.

A to je přesně jádro toho vesmírného viru, sněm, jakoby kruh, nějakých svinutých, zapouzdřených, parazitických obřích hmyzáckých odporných bytostí a není jich moc, kolem pěti třeba.

A mám od GF, že oni jsou tam nějak zapouzdření a hibernovaní už cca 15.000 let, protože to jsou taky bytosti, které mají generace a toto je nějaká nejnovější generace toho archaického svinstva a posledních 2.000 let jim do toho nejde vitální energie, protože je přestal Stvořitel "držet", prostě ten vesmírný vir chcípnul a oni jako nejzákladnější hmatatelný projev toho viru byli uzamčeni stále v tom dimenzionálním systému.
A poslední dva tisíce let nejsou aktivně vyživováni, jedou jenom v té hibernaci, ale karmické následky je oslabují a čas na ně přece působí. Hmyz vydrží dlouho ....

ale stejně je to na blití hnusný shnilý humus.

Prý bylo nevyhnutelné datum a čas, kdy se tyto bytosti probudí a vylezou z těch rakví, že to byl pevný časový bod, akorát, že ty bytosti počítaly s jiným scénářem.

Mají údajně i vykradené sály, prostě spojenci se tam dostali dřív, než se tyhle zrůdy probudily, takže nemají artefakty a techniku, se kterými by vůbec něco mohly.

Akorát to tam leží, umírá to a skuhrá těmi dementními archontskými řečmi.

Věřím, že to chcípne.


Stejně, to podzemí v Íráku, zajímavá věc, se tam dostanu z obýváku a nemusím zabíjet kvůli tomu miliony lidí, jak Bush.

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter