Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 3.5.
Alexej
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O vlivu dimenzionálních technologií
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 28.10.2022 (13:50:38)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


V něčem je tato záležitost i pozitivní, jakkoliv to je morbidní.

Už dlouho energii těchto úporných shnilých hmyzáků pociťuju.
A vadí mi, jak je pořád jádro celého toho hnusu rozumově nepodchytitelné. Včera jsem si málem přežhavila čelní čakru, za každou cenu jsem to chtlěa vidět, pochopit, je humus, když nepřítel není vidět. Ať se radši ukáže ve své odporné podobě.

Nakonec to není až tak hrozný. Přerostlý hmyzák, velký šedivák s hmyzí držkou





Akorát je to děsně shnilý, děsně starý a "býval král všech králů, ale už není".

To znamená, že v nějakých starých rakvích byli hybernovaní nějací staří zpuchřelí hmyzáci, kteří byli projev toho vesmírného viru a teď to muselo z těch rakví vylézt.

A notně to háže polem.

Přerostlý dimenzionální hmyz, tisíce let hibernovaný v rakvích.
Kam se hrabe Franc Kafka s morbiditou a bizarem.

Jakkoliv to je morbidní hnus a USA NWO agitka Dr. Salla a Elenka Danaan kolem toho jásá, furt je to dobrá a pozitivní zpráva.

Protože jak ty bytosti vylezly z rakve, tak konečně můžou chcípnout a opustily ten dimenzionální systém.
Je to nevitální, morbidní shnilý, těžce dementní hmyzácký humus.

Tak doufám, že to brzo chcípne a že naše energetické a informační pole tahle archontská smradlavá zpuchřelost opustí, že se vyjasní a vyčasí s obecně zmizí morová morbidnost.

Já bych Elence nasypala starý broučky z půdy do postele, když to miluje.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter