Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O vlivu dimenzionálních technologií
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 28.10.2022 (13:50:38)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> 



Michael Salla - Obnovenie ukradnutých semien zo stromu života a Aktivácia spiaceho obra v Iraku.

https://www.youtube.com/watch?v=R-PKKG5-YDc



Tak toto je naprosto fanastické a vynikající video, které mi velice notně zarezonovalo s mým nejnovějším zážitkem.
Jsem naprosto nadšená a otřesně zhnusená zároveň.


Opravdu, něco hnusného se probudilo, vypadalo to skutečně jako obr, jako dost velká bytost, vypadalo to podobně jako šedivák, vysoký šedivák. Mělo to divný hnusný ksicht, skutečně jako mravenec. Působilo to shnilým odporným dojmem, jak starý odporný shnilý hmyz.
Blivajs, fuj, humus, nadávala jsem tomu ksindlovi, hned jak mi vešel do vědomí.
Ta hnusná odporná obluda s odporným nečitelným hmyzím ksichtem se svým shnilým morbidním mozkem mi přišla říct:

"Ó býval jsem mocný, býval jsem král všech králů ... ale už nejsem ... "


Řekl to PŘESNĚ tím stejným dementním hlasem, jakým vždy mluvil vesmírný vir.
A pak odtáhl.

Kurva, já už toho mám dost, tady se otevírají hnusný zeblitý starý pradávný rakve s nějakým zpuchřelým odpadem na blití, mě to chodí strašit a Elenka Danaan o tom bájí a Dr. Salla o tom pindá pohádky, jak tohle nesmírně vzácné DNA potřebují, nějakou seschlou hmyzí morbiďárnu.
Prasata.


Elenka o tý zrůdě bájí s Thor hanem, že je to prý nějaký špičkový vědec pracující pro jejich Enlila.

Hovno hovno, smrdí to jak hovno a je to starý zpuchřelý rozpadající se hmyzák, který moc dobře ví, že "býval král, ale už není".

A to jsem si myslela, že mám tyhle zpuchřelý shnilý morbidnosti za sebou.
Fakt toho nejsem vyznavačka a ať si to naberou do kýblíčku a vypadnou s tím, celá zatracená USA GFS.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter