Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 3.5.
Alexej
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O vlivu dimenzionálních technologií
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 28.10.2022 (13:50:38)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.11.2022 >


Když tak přemýšlím nad situací dnes, tak si doopravdy velice přeju, aby přistály mimozemské civilizace, hlavně kvůli tomu, aby se obnovily spirituální znalosti.

Vždyť dnešní podmínky jsou doslova příšerné.
Spirituální znalosti a know-how prostě není.
Kdo se narodí, tak jako mladý má naservírovaný děsivý mišmaš, ze kterého se nedá vůbec nic kloudného zjistit. Na veřejném prostranství se producírují různě hráblí šílenci, kteří z toho mají živnost a jsem přesvědčená, že nikdo z nich ve skutečnosti není zasvěcenec, který doopravdy ví a zná.

Že je léčitelská societa plná hráblých ženských, podvodníků a všelijakých magorů bez kapky zodpovědnosti, to je známé už mnoho let.

Já znala jednoho léčitele, který měl taky napojení na archanděla Michaela a realizoval s tím lidový exorcismus a ten sám, ač byl poměrně úspěšný, měl i nějaké zázračné události a dalo by se říci, že byl solidní a ne žádný šarlatán za tisíce, ten přiznal, že vlastně vůbec neví, jak to funguje, že to může být i placebo.
A to léčil desítky let.
Takže taky nevěděl, co a jak přesně dělá.

Je otázka, jestli jsou vůbec ještě nějaký zasvěcenci, kteří věci doopravdy rozumí.

Moje přesvědčení je, že jestli jo, jsou zainteresovaní v současné události, kdy se jako společnost a planeta obrozujeme od zajetí ze strany nějakých protivných hmyzo-plazích struktur namotaných kolem vesmírného viru, shnilé antihodnoty.
Někde pobíhají v podzemí, zařizují věci s mimozemšťany, vozí dimenzionální stroje sem a tam.
Jinak nikdo moudře nemluví, nikdo nic neví, co kdo mele, je nuda a úmornost, staré nefunkční žvásty, které nikdy nikoho nikam nedovedly.



Vědění je údajně v nějakých žiďáckých zaprášených spisech, prý to vyžaduje dlouhé studium a dlouhé přípravy a vyrovnávání se, než to člověk pochopí.

Když člověku nad hlavou fofrují mimozemšťani a SSáci vysílají zločinecké rádio do hlav a podvědomí přes 5G a starý shnilý hnáty nějakých archontů a přestárlého hmyzu se začínají rozkládat v čase, člověku se to už nechce číst.

Jestli ty spisy nelžou, tak stejně pojednávají o minulosti a dneska je všechno jinak.

Jaký může být nejsvětější a nejtajnější tajemství žiďáckých spisů, jiné než že Jehova je mimozemšťan, případně je tam návod na to, jak zapnout nějaký mimozemský rádio ?
Stejně už Jehova zdechnul a už jsou tu napakovaný o generace lepší technologie.


Vůbec si nijak nepřeju se dostat znovu do stavu středověkého a vůbec jakkoliv staršího vidění, kdy je rádiový signál těžká magie a fenomény jako černá díra jsou "satan, ďábel", magnetismus "čarodějnictví" a Galaktická federace a podobní "Bůh".
Tyhle debility ať si prostě všichni už někam zastrčí.

Takže by bylo velice vhodné, se s těmi mimozemšťany začí bavit, protože jestli existuje nějaké 5D, tak bych to ráda slyšela od nich a ne od nějaké paní, co je na to expert.

GF tam je, zdá se, že je to skutečně svět o dimenzi výše a podle jejich tvrzení je možné do toho stavu přejít dobrovolně, ovšem obnáší to skutečně oproštění se od všech násilných a jinak blbých neřestí hmotného těžkého světa, takže když se všichni členové společnosti rozhodnou se těchto neřestí zbavit a kolektivně se rozhodnou se nějak odhmotnit a přejít do vyšších dimenzí a sfér, že to nějak možné je.
Pro mě je to pořád dost velké sci-fi a jsem přesvědčená, že do 5D se jednou dostaneme, ale že současný převrat, pokud nemá být ukončen fenomenálním solárním zábleskem, který nám blbiny vysvítí z hlav, je hlavně o tom, jakkoliv objevit a přijmout skutečnou mystickou realitu.

Zorientovat se ve všech těch stavech mysli, v chování se časoprostoru, v bytostech, které na nás působí a z jakých pásem a paralelních světů, jak funguje čas a prostor, co je působení techniky a co je přirozený tok událostí ... atd.
A k tomu potřebujeme mimozemšťany.

Na téhle planetě a v této zemi není nikdo, kdo by dokázal mluvit k věci.
Něco, co je pravda, co je co k čemu.
Všechno jsou jenom prázdné, nebo archaické žvásty, které jsou nám k ničemu.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter