Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O vlivu dimenzionálních technologií
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 28.10.2022 (13:50:38)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Tady jsou zvykem badatelé, kteří bádají v dost prolhaném a nepřehledném prostředí, jako Chvátal, nebo ten Suenee, kteří na tom sice vydělávají, ale stylem produkt, který je ošetřený ROZUMEM, KRITIKOU a základní schopností SEBEREFLEXE.

Dále tu jsou zvykem channelerské kontakty, kde to občas někdo sepíše, že napíše knížku, ta knížka vyjde a někdo si to koupí.

Případně, to píše jako blog, nebo vede nějaký ezoterický blog a sbírá informace, dost zadarmo, asi jako já.
To je s vlastní kůží na trh na vlastní triko, bez peněz a jejich toků, čtenář / odběratel si musí sám srovnat v hlavě, jestli je to pravda, nebo ne, jestli s tím souzní, nebo ne atd.
Furt je ale naplněná základní osa zodpovědnosti - mám to z vlastní hlavy, je to můj zážitek, je tu vnitřní nutnost to sdělit.
A mám k tomu i nějaké argumenty a důvody.

Dále tu jsou lidi, většinou léčitelky, nebo různě duchovní lidi, kteří na tom nějakým způsobem vydělávají, tak se snaží být taky zajímaví s mimozemšťany, většinou je to průhledné a ač je vidět, že to je pro prachy, pořád je to tak nějak neškodné, když paní prdí lásku a vyšší dimenzi lásky a světla a lásky a světla s Galaktickou radou, tak je to takové bezzubé a neškodné, že netřeba kvůli tomu dělat velké vlny zloby.
Ač už je to hřích a tihle pindálisti by to neměli dělat, snažit se být zajímavější s Galaktickou radou.

Největší skandál do Křešové vyvolala Válková, jejíž odvaha vysvětlit mimozemšťany z podstaty pradrápu bílého draka na PT u Brožovky a přitom založit léčitelskou praxi a řídit hromadné meditace, byla dost šílená, ale pořád to mělo aspoň nějakou základní pravdivou linii kdyžtak v tom, že to měla ze sebe, ze své dračí podstaty, stavu šílenství, nebo vědění, nebo co jí je ... a pořád nabízela konkrétní produkt a pořád říkala - mám to z vlastní hlavy, což znamená v podtextu vždy a za všech okolností - mohu být taky šílená.



To byly největší drzosti do etapy ASK.


ASK to vzala "profesionálním zpravodajským stylem", první díly na PT vůbec nijak nezdůrazňovala, že vykládá vlastní doslova vymyšlenou verzi dění, kterou si seslintala dohromady z čtení různých, hlavně amerických knih a výpovědí plastové Eleny Danaan, "osvětlila" masově problematiku Galaktické federace, "vysvětlila" dějiny, jakoby to měla z vlastní hlavy.

Ještě tu nikoho nenapadlo jít bez vnitřního napojení, nebo poctivé badatelské činnosti, jít dělat hlásnou troubu mimozemské otázky, následně na tom okamžitě začít rejžovat a zakládat divoké sekty, jak Rourana, tak Poštovny.
A ještě si otevírat hubu na kdekoho, viz. její pomluva projektu Galaktické federace.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter