Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O vlivu dimenzionálních technologií
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 28.10.2022 (13:50:38)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Tohle mimozemské téma je totiž dlouho a chronicky ničeno tím, že v něm neexistuje sebemenší odborná základna, vůbec žádná kritika a veškeré oficiální zdroje, které se snaží být seriozní, aby působily dobře, jsou bezzubé a jdou po hloupém povrchu.

Takže kdekdo nadšeně fotí obyčejné meteorologické úkazy, každý kus nasvíceného mráčku má být UFO, stejně tak dlouhé roky nějaké "léčitelky" pindají o lásce a světle od Plejáďanů a neexistuje v tom vůbec žádná kritika.
Takže se nelze divit, že v takové vymatlané bezkritičnosti se výborně chytí Auroran, nebo třpytkovatý Fon Samec Enki Anu Eleny Danaan.

Prostě kde není kritika, tam jede bláznivý šílený karneval.

Proto mě irituje, že se Baudyš hodlá zhostit jakéhokoliv mimozemského tématu.
Aby to k něčemu bylo, musel by to udělat jako referát s kritickým záběrem.

Ale tahle societka se určitě pomuchlá s šediváčky a pak si vyslechne nablblé pohádky od Tondy Baudyše.

Já mám čmouhu na fotce a kontakt s GF a říkám:
Už těchhle slaďoučkých kolaborantských, podrazáckých aktivit nechte.
Vytáhněte pojmy jako NWO a hrozba technokracie, umělé telepatie, umělého ovlivňování mysli, satanistických spolků, korporátů a hrozby transhumanismu.
Přiznejte si vy připosranci, že negativní rasy mimozemšťanů existují, stejně jako existuje GF.

Dokud se bude lhát a vše udržovat na bázi pohádky a pořád tu bude někdo s rozkapaným pohledem žvatlat "světlo a láska" a nad realitou se budou zavírat oči, tak se s mimozemskou otázkou nehne vůbec, ale naprosto vůbec nic.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter