Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O vlivu dimenzionálních technologií
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 28.10.2022 (13:50:38)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Nad mimozemskou otázkou se totiž nikdo nezabývá seriozně, všichni ti bloudi, i kdyby to zrovna nebyli zkorumpovaný kolaboranti s NWO a byli autentičtí kontaktéři, tak melou nesmysly, bláhový kraviny.
Věřím, že drtivá většina těch kontaktů jsou normální satanistické technické telepatie, nějaký ukrkaný odporný strýc předvádí "Boha", nebo "Anubise", nebo "Plejáďana", nebo nějakou takovou potvoru a tady to někdo žere.

Lásečkují, že by jim dal člověk přesdržku, lži a lži a lži a žádná akce a o to jde, o žádnou akci.

Já jsem přesvědčená, že GF teď doopravdy nezahájí žádný kontakt, teď ne, prostě na tomto světě je příliš prolhané špíny a nezodpovědnosti.
Ta nejdřív musí odejít, odejdou očkovanci, odejde starý věk, ať jdou, ať si sebou vezmou všechny svoje stupidní víry a hlavně víru ve lži a slabošství a pokrytectví a zkorumpovanost.

Musíme ale za každou cenu popravit tu infiltraci do lidské rasy a k tomu nutně potřebujeme high-tech Galaktické federace, abychom je dokázali identifikovat.

Je jedno, jak velké procento lidstva zemře, důležité je zbavit se té infiltrace.
Já chci prostě svět bez kokainových satanistů.
A debilních věřících, kteří jim chtějí odpouštět a dále mas vypatlaných oploštělců, kterým to příjde v pohodě.


Už aby to bylo, svět prázdný, jen 2 miliardy lidí maximálně, všechny ty uřvané debility by nebyly, bylo by TICHO.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter