Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 18.5.
Nataša
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O vlivu dimenzionálních technologií
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 28.10.2022 (13:50:38)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> 



Ona ta čmouha může být ve skutečnosti zázračnější fotka, než jak to vypadá.
Protože třeba nad Pavlem Roškem, kterého jsem považovala za autentického, se objevily mraky pochybností, když třeba je jasné, že o jedné fotce vypráví každému úplně jiný příběh, že vlastně může být i podvodník, případně je takový Billy Meier 2, oběť CIA ... potom jsou jeho fotky buď podvody, nebo vyfocená technika NWO a s GF to nemá nic společného.

Já jsem přesvědčená, že když tyto objekty GF běžně lítají na nebi, lidi by je měli vidět a pokud je nevidí, je to dáno buď psychickými bloky vnímání, nebo shonem, kdy tyto objekty na nebi sice vidí zrakem, ale nevidí je svoji pozorností. Tudíž mají někde v podvědomí napsáno, co se na nebi děje, ale není to nijak aktivní téma.

Obecně se už ví, že útoky jsou i technické, ale nikoho tento bestiální fenomén nerozrušuje.
Což je obrovský a zrůdný problém.

Lidstvo se chová velice zrůdným způsobem, plazi bohužel dokázali negativně metamorfozovat lidskou rasu, že už z většiny není lidská a vakcína to už definitivně dorazila.
Propracovaná propaganda protistrany velice funguje, podvodná proamerická klika původní Galaktické federace prosadila debilní blbečkovskou americkou verzi blonďaté Galaktické federace Světů, co nám přiveze medbed, miluje Muska, vozí si Elenu po sněmech, prostě galaktická klika místní mafie zneužila tuto propagandu pro definitivní likvidaci prestiže a pochopení Galaktické federace, pak stačí, aby vylezl surový chlápek, co obdivuje plazy, jako je v tom videu a zašlape celý ten pojem do země, protože MÁ argumenty.

Situace je zkrátka na blití.

Nejhorší je, že tyhle sračky z USA se propagují u nás. V USA to nikoho ani nijak nežere, vzhledem k velikosti jejich populace to tak prostě nikoho netankuje, USA je ztracená země, duševně, je to tam mizerný a hloupý.
U nás je daleko větší potenciál chápání, ale jsme zapráskaní USA sračkami.

Já jsem v situaci, kdy jsem vynesla svědectví z dimenzionální války, vynesla jsem celou věc více podrobně na světlo, ale jsem sama, neexistuje žádné další svědectví, které by mou tezi podpořilo, což může být i tím, že jsem prostě přežila a jiné to dostalo. Když vidím hrůznost populace, která je nadpolovičně předělaná na chladnou surovou bestii plazího střihu, který je totálně u prdele, že někoho někde zabíjejí papskem přes 5G, že je společnost zvrhlá, prostě to nevidí a přivykli si na to, nedivím se, je to horor, apokalypsa, tohle přežít. Zrůdnost, bestialita.

Takže bůhví, co bude.
Tyhle světla ale na nebi létají non-stop, jsem si jistá, že neodletí, že tu s námi vydrží.
Cílem vždy je obrozená planeta a rasa, která je skutečně lidská, není plazí a má pevný a hluboký vztah k planetě a spirituálně se rozvíjí, spiritualita a technika je vyvážená.
Technokratický směr vzhledem k charakteru planety tu není povolen a technika musí být vždy vyvážena spiritualitou, etikou.

Tento cíl je naprosto neměnný a de facto je dost jedno, kolik lidstva zmizí, protože mají přežít pouze lidi, plazí modifikace lidského DNA je nepřípustná a podle charakteru jednání a reakcí lidstva už je tím chycena nadpoloviční většina.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter