Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 21.5.
Monika
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O vlivu dimenzionálních technologií
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 28.10.2022 (13:50:38)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> 



Celá ta situace je velice podezřelá a kdybych neviděla ta světla na obloze a nepodařilo se mi je vyfotit, asi bych to už taky vzdala.

Za sebe můžu říct, že se mi GF poprvé ozvala v r. 2015 a skutečně se představili jako Galaktická federace. A ač to asi vypadá divně, tak jsem do té doby toto téma a tuto societu nijak nesledovala a zřejmě jsem mohla mít pojem Galaktická federace někde v podvědomí, ale aktivně jsem ten pojem nikdy neřešila.

Podruhé jsem zažila kontakt s GF od 2019 doposud. A od 2019 vídávám na obloze tato světla, přičemž jsem je poprvé fotila někdy v únoru 2020, kdy se mi to povedlo a ač se ta světla dají vyfotit skutečně blbě, protože jsou éterická a nevýrazná a nejnápadnější jsou vlastně pohybem, jinak je to šum na šumu, tak jsem opakovanými pokusy došla k závěrům, že skutečně jde o opticky viditelnou realitu, že to není halucinace.
Nejlepší záběr, který se mi povedl, je asi nejlépe vidět v této animaci, kde se střídají dvě fotky, přičemž na záběru 3 je napravo od smrku, nad úrovní špice stromu, vpravo od něj, vidět světlo asi v takové kvalitě, v jaké je běžně vídávám na obloze.





To se povedlo, když bylo zataženo a trochu sněžilo.
Od té doby to už tolik nefotím, protože tento pokus byl pro mě osobně už konečně finálním důkazem, že to opakované kupění šumu na fotkách, nebo seskupení mini světelných bodů v šumu není náhoda a že to skutečně jde vyfotit a nemám halucinace.

Přičemž, protože jsem vážně paranoidní a vědomá si všelijakých možností, zvažuju všechny verze.

Určitě to tedy není halucinace.

Není to živá bytost, jako nějaký éterický druh bytosti, je to technika - viz. popis v komentu výše, jdou "zapínací" z pasivní pohupovací do aktivní lítací fáze, přičemž ta fotka z animace je z té zaktivované fáze, v pasivní fázi jsou skoro nezachytitelné.

Mohlo by jít teoreticky o hologram, ale nechová se to jako hologram, na tom pohybu je vidět, že se to houpe v poli a má to tendence směrovat, samovolně plout na severovýchod, což je zřejmě kvůli přirozenému plynutí elektromagnetického pole planety.

Takže je to technika, se kterou zacházejí aktivně ty inteligence, se kterými mluvím a ti říkají, že jsou Galaktická federace. A že to jsou sondy, malá zařízení, která jsou schopná přejít do vysokofrekvenčních poloh, že se zneviditelní (princip neviditelných ramen roztočeného větráku)




Takže opakovaně docházím k závěru, když znám tu válku a vím, že skutečně byly dvě strany a vyhrála "ta moje", tedy GF, že na nebi se reálně pohybuje Galaktická federace, že to není žádný výmysl.



Zároveň zuřím ze západní Dr. Salla propagandy o Galaktické federaci Světů, která mluví o tom, co Křešová, podle Eleny Danaan, zkrátka vize blonďaté modrooké rasy, která nám dá medbeds. Vidím v tom dlouhodobou propracovanou propagandu SS árijského programu, přípravku na falešné přistání mimozemšťanů, NWO plán na zblbnutí světa.

Přesto ale pořád existuje reálná Galaktická federace, protože oni se tak představují.

Další říkají, že celý fenomén GF je vymyšlený, že to je jenom vymyšlená ptákovina, jako tento chlápek, kterého jednou už taky Křešová překládala:

https://www.youtube.com/watch?v=hfDJxbIMy0Y

Ten tedy říká, že se kamarádí s nějakými Drakoniány, či nějakými plazoidními mimozemšťany a celý fenomén Galaktické federace neguje jako pouhý business, nebo seskupení zlovolných entit z prostředí 4D reality, astrální, jako slabé a podvodné.
Ale myslí tím jasně právě nordické blonďáky s nabídkou medbeds, tedy přesně to, co kritizuju taky.
tenhle chlápek si povídá s kdekým, s vodními kočkami a bílými ještěry a nevímčím vším, ale celkově neguje humanoidní rasu a Galaktickou federaci celkově.
A velice uctívá kult bojové síly.
Takže ten může otevřeně dělat pro takovou tu hrdější část NWO, Drakoniánskou elitu, která s chutí dehonestuje a pomluví Galaktickou federaci celkově a za všech okolností, protože to jsou jejich úhlavní nepřátelé.

Galaktická federace Světů je v podstatě produkt odštěpenecké skupiny v GF, infiltrace do této organizace, kterou jsem taky zažila a byla jsem ráda, že jsem se jich zbavila a že jsem nad nimi zlomila včas hůl. Ti spolupracovali s Drakoniány a byli strašně patetičtí a na falešné citečky, zavalovali zbytečnými dramaty a informacemi, sexuálně a citově zneužívali a mě chtěli dohnat k sebevraždě. A jednoznačně to byla s američany kolaborující banda.
Jestli svatá válka táhla doprava, tihle zpochybňovali, že by bylo lepší doleva a tak podobně.
Nakonec se rozešli a GF tuto infiltraci vykopla a taky od té doby velice zabrali a nastěhovali svoji debilní podvodnou agendu k nám do Čech přes Křešovku.

Věc není jednoduchá, ale jsem přesvědčená, že fenomén Galaktické federace je realita.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter