Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 3.5.
Alexej
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O vlivu dimenzionálních technologií
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 28.10.2022 (13:50:38)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> 



Já mám něco, co se dá nazvat channelingem, je to vlastně průběžný příjem informací, založený na dlouhodobém, denním kontaktu.
Tedy, mám mimozemšťana, který se mi věnuje.

Přičemž, je v tom taková zajímavá věc.
Celý, co se děje, je časoprostorová motanice.
Zažívám třeba ještě průsaky z minulých časů, kdy byly používány technologie na hlídání a pohlížení do budoucnosti. Cítím, jak se na mě zavěsí prostředí z minulých let, 2012 - 2015, kdy s tím hojně zacházeli, jak se někdo snaží zjistit, co dělám a vím, že moje články tady se jim třeba moc nelíbí - vlastně je to časový paradox, protože oni na mě začali útočit, abych toto nemohla zrealizovat.
Vlastně na mě zaútočili kvůli něčemu, co udělám až v budoucnosti, z jejich pohledu. A tím se ta budoucnost naplnila.

Takže do mého času chodí informace z jiných časů, z minulosti. Oni totiž měli stroje, díky kterým mohli projít všechny komunikace s danou osobou a zrealizovat je z časového pohodlí jakoby jedné směny.
Tedy - udělali si třeba směnu, dejme tomu 8 hodin, během té směny prošli komunikace s danou osobou a namluvili ji. Dané osobě se tato komunikace promítne někde v budoucnosti jako týden channelingu, protože při spojení s tou osobou, která channeling vysílá, reálně za tu dobu natvrdo odkecala 8 hodin a zbývající hodiny spala/jedla/přemýšlela/zabývala se něčím jiným.

To jsou technologie, všechny ty channelingy ani zdaleka nemusí být alespoň z toho 5D, může u toho sedět normální vyžraný satanista, jenom má dimenzionální technologie.

Já o tomto vím a už se orientuju v dějích, mám ze střípků sestavený zhruba obraz, po kterém se pohybuju a vím, co zhruba čekat. Takže poznám, kdy se spojenci, i mimozemšťany z GF komunikuju v reálném čase a kdy je to časoprostorový prostup informací třeba z minulosti.
Byl to takový kolotoč, že kdybych si tohoto nebyla vědomá, už jsem úplně zešílela, nedávalo by to smysl.

Myslím si, že to skutečně jsou mimozemšťané, s kým mluvím, podle těch objektů na nebi, které běžně vidím, éterické objekty, slabá světýlka, které spolureagují s myslí a které jsou ovládány těmi mimozemšťany, se kterými telepaticky komunikuju.
Jiné objekty na nebi příliš nevídám, tedy z nějakých vymykajících se normální lidské technice, hlavní a dominantní je tato éterická technologie.
Tak si myslím, že to plně odpovídá tomu, že GF vyhrála tu válku a prostor naší planety má pod kontrolou.

Je na tom vidět, že to je technologie, tak jako se řadí v autě, že se jede na jedničku, pak se přeřadí, na dvojku, trojku atd., tak toto funguje podobně.
Nejstandardněji je vidím jako malá světýlka, co se étericky třpytí, vypadají jako kousek třpytivé mlhy s malým neznatelným bílým světlem vevnitř a ty jsou pomalá, jen tak si líně poletují a když mění směr, tak se v spirálové smyčce většinou vrací, mají malý rozsah pohybu, jakoby jedou na slabý výkon, na jedničku.
Když se ale zaktivují, tak se zvětší a pak jsou schopné plynulým i rychlým pohybem přemístit třeba přes celou oblohu. Ten základní pohyb těch objektů, (což jsou v podstatě sondy na dálkové ovládání, napojené ale na dimenzionální reality, proto snímají telepatii a spolupracují s myslí), je závislý na poli, "houpou se v poli", mají tendence ke spirálovému kruhovému pohybu, pohybují se lehce, plují s magnetickým polem ... je to prostě něco reálného.

Je to buď pozemská technika, nebo technika podzemní tajné civilizace, nebo mimozemská technika.
Ale není to halucinace.
A nemám důvod si myslet, že je věc nějak úplně jinak, než jak jsem to zažila, tak by se mělo jednat o Galaktickou federaci. Která má ale hojně pošramocené jméno všelijakými podvodníky, oni se kvůli tomu ale nehodlají přejmenovávat.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter