Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 3.5.
Alexej
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O vlivu dimenzionálních technologií
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 28.10.2022 (13:50:38)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> 



Ono se lidstvo musí pěkně nejdřív racionálně zorientovat. Dokud věří na svatý andělíčky a vyznávají divoký channeling jako řešení, tak je zle.

Kupř. tento způsob navazování nějakých channelingových kontaktů na nějaké archanděly, to mi připadá extrémně na hlavu.
Já nikdy nikoho nevolala, protože jsem to znala, věděla jsem už, co to je, když na člověka mluví hlas a byla jsem ráda, že jsem se toho tehdy zbavila.
Absolutně by mě nenapadlo si jít shánět nějaký kontakt.

Já vyznávám tezi, že kdo sám iniciuje channelingový kontakt, tedy někoho shání, ať strejčka, nebo anděla, vždycky a na sto procent padne do osidel temných entit, dnes to vidím konkrétněji, do spáru galaktické mafie.

Neexistuje žádné bezpečnostní jištění - že se jako pojistím křížkem a svěcenou vodou, udělám si kruh z růžových kvítků a udělám si očistu a sama sebe naprogramuju, že jako volám jen ty čisté a světelné.

To je jedno - ten princip je pořád stejný.
Je tady nevědomý bambula, který se otevřel, je ochotný přijímat informace, chce nějaký vzrůšo.
U toho je první vždycky galaktická mafie a září světlo, lásku a štěstíčko, pochopitelně, že nepřijdou s řetězem a prašivým ocasem.

Já byla kontaktována, tou Galaktickou federací. Prostě první stimul přišel od nich, já je nevolala.
A zřejmě je GF nejvyšší liga, která takto dělá channelingy.

To znamená, že jakýkoliv navázaný channeling, kde je prvotní popud od příjemce, od média, je špatný a je z nekalých bytostí a světů.
Všichni, kdo provozují channelingové kurzy a nechávají si za to platit, by se měli hluboce stydět a uvědomit si, že páchají škody na duševním zdraví obyvatelstva.

Pokud existují nějaké "dobré" channelingy, je to možná můj případ, protože já mám aspoň relativní jistotu, že se jedná o realitu, když je vidím na nebi - když si ten, kdo vysílá informace, osloví médium jako první, tedy ta komunikace přišla sama a nevznikla na popud média. Pak snad to je tedy dobrý channeling.
Tedy ze strany mimozemšťanů ze sfér 5D k nám.


To, co provádí všichni tito post-křešťanští vykukové, je až srandovní, protože s pocitem revoluce jenom vytahují starý dobrý nešvar.

Vrátit se k bůžkování je fakt úpadek.
A je jedno, že se bůžkům říká archandělé.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter